Typiskt sämst
Forum / Bollhavet / Typiskt sämst
Skriv ett svar | Gå till första inlägget | Starta en ny diskussion
| 2 January 2012 kl. 17:58 | |
|
Lisa E Medlem |
Att en uppsats på 10 sidor om valfritt ämne i Engelska C ska in den 16 januari, och jag har varken börjat eller kommit på ämne än.. |
| Citera | |
| 3 October 2011 kl. 17:44 | |
|
Ikis S Medlem |
Att livet på en folkhögskola, inte alls är som jag trodde det skulle vara… |
| Citera | |
| 18 September 2011 kl. 19:27 | |
|
David J Medlem |
Att helgen e alldeles för kort! :( |
| Citera | |
| 27 August 2011 kl. 11:41 | |
|
Samuel G Medlem |
Att vänta på besked från unniversitetet |
| Citera | |
| 10 June 2011 kl. 08:30 | |
|
David J Medlem |
Sommarlovet börjar med regn :( |
| Citera | |
| 6 June 2011 kl. 15:47 | |
|
Pernilla S Medlem |
När man har två prov kvar i skolan innan fredag och massa annat eftersläng som ska hinnas med innan betygen blir satta, trött är man redan innan. Då är det inte jättekul alltså. |
| Citera | |
| 6 June 2011 kl. 00:24 | |
|
Ikis S Medlem |
har fått konventssjukan! :( aka. förkyld |
| Citera | |
| 24 May 2011 kl. 19:46 | |
|
David J Medlem |
Blev blöt i regnet idag :( |
| Citera | |
| 22 May 2011 kl. 21:22 | |
|
Jacob F Medlem |
Vulkanutbrott på Island. Igen. |
| Citera | |
| 16 April 2011 kl. 22:57 | |
|
Ikis S Medlem |
Jag blev precis singel :’( |
| Citera | |
| 15 April 2011 kl. 07:39 | |
|
Hanna B Medlem |
Att missa bussen (med knappt tre meter dessutom) när man har ekonomiprov första lektionen. |
| Citera | |
| 14 April 2011 kl. 17:53 | |
|
Ikis S Medlem |
Det är jättekallt i min lgh.. Funderar på att göra varmchoklad och kolla på vampyrerna ^^, |
| Citera | |
| 13 April 2011 kl. 22:31 | |
|
Samuel G Medlem |
Torsten T skrev:
Sena anmälningar alla anmälningar är väl bra?? |
| Citera | |
| 12 April 2011 kl. 20:31 | |
|
Torsten T Medlem |
Sena anmälningar |
| Citera | |
| 15 March 2011 kl. 17:29 | |
|
Hedvig S Medlem |
Att vi har nationella prov i kemi i tre timmar imorgon, :’( |
| Citera | |
| 26 January 2011 kl. 11:13 | |
|
Ikis S Medlem |
När man zappar över till en kanal och det är ett program som man gillar…och så blir det reklam med en gång! |
| Citera | |
| 24 January 2011 kl. 22:39 | |
|
Josef F Medlem |
Adam O skrev:
Disk. Finns inget positivt. I fredags försökte skolläkaren på MHM föreslå att det kunde vara avkopplande och rehabiliterande för våra orgelryggar att diska. Jag ogillar. Att disken blir ren är väl positivt? |
| Citera | |
| 24 January 2011 kl. 20:41 | |
|
Adam O Medlem |
Disk. Finns inget positivt. I fredags försökte skolläkaren på MHM föreslå att det kunde vara avkopplande och rehabiliterande för våra orgelryggar att diska. Jag ogillar. |
| Citera | |
| 24 January 2011 kl. 20:23 | |
|
Hanna B Medlem |
Markus N skrev:
Det skulle jag kunna göra, men jag vill ju läsa så himla mycket annat på individuella xD Men jag valde idag i alla fall. Jag orkar inte gå runt och tänka mer på det så jag bara tog en av dem. DMT blev det. Nu ska jag inte ångra mig hade jag tänkt. Inte tänka alls dvs…
Vad är det som skiljer de båda inriktningarna? Du kanske kan välja virtuell design och läsa kurserna för design, människa, teknik på inviduellt val, eller tvärtom. Så gjorde jag, jag läste teknik med högskoleinriktning och läste cad och cad-cam på inviduellt val Tack för all hjälp btw. :) |
| Citera | |
| 24 January 2011 kl. 17:38 | |
|
Markus N Medlem |
Hanna B skrev:
Haha njaae, den hade jag redan lyckats välja bort. Sitta och koda hela dagarna är inte riktigt min grej :P Vill designa och skapa. Har varit säker på DMT ända sedan jag valde teknikprogrammet, men nu vet jag inte längre.. VD låter skitkul :/ Åh jag får panik! Vad är det som skiljer de båda inriktningarna? Du kanske kan välja virtuell design och läsa kurserna för design, människa, teknik på inviduellt val, eller tvärtom. Så gjorde jag, jag läste teknik med högskoleinriktning och läste cad och cad-cam på inviduellt val Senast redigerad för ungefär ett år sedan av Markus N. |
| Citera | |
| 24 January 2011 kl. 07:49 | |
|
Hanna B Medlem |
Johannes G skrev:
Informationsteknik så klart! ;) Haha njaae, den hade jag redan lyckats välja bort. Sitta och koda hela dagarna är inte riktigt min grej :P Vill designa och skapa. Har varit säker på DMT ända sedan jag valde teknikprogrammet, men nu vet jag inte längre.. VD låter skitkul :/ |
| Citera | |
| 23 January 2011 kl. 21:41 | |
|
Josef F Medlem |
Inget notpapper hemma när man för en gångs skull behöver det… Eller tja, vi har det, men jag hittar inte var och vill inte störa den som vet just nu… |
| Citera | |
| 22 January 2011 kl. 17:48 | |
|
Anton M Medlem |
+1 Johannes G skrev:
Informationsteknik så klart! ;) |
| Citera | |
| 22 January 2011 kl. 14:58 | |
|
Johannes G Medlem |
Hanna B skrev:
Jag kan inte bestämma mig för vilken inrikting jag ska välja på teknikprogrammet! Sista dagen är på fredag. GAAAAH!! Virtuell design eller Design, människa, teknik? Informationsteknik så klart! ;) |
| Citera | |
| 21 January 2011 kl. 21:38 | |
|
Hanna B Medlem |
Jag kan inte bestämma mig för vilken inrikting jag ska välja på teknikprogrammet! Sista dagen är på fredag. GAAAAH!! |
| Citera | |

Online just nu
Kommande arrangemang
Händer snart
Fråga
Statistik