Välj en färg för sidan Välj en färg för sidan Välj en färg för sidan Välj en färg för sidan Välj en färg för sidan Välj en färg för sidan

Glömt lösen?

Bli medlem

ICQ-blomma Online just nu

Kalender Kommande arrangemang

Grundkurs för Unga Ledare
17
feb
Mitterminsmöte- Fight for Faith
2
mar
Ung Pilgrim 11-13 läger 2
16
mar
Ung Pilgrim 10-12 läger 4
6
apr
Vårläger
20
apr
Distriktsårsmöte
27
apr
Fler arrangemang »

Hand Händer snart

fler ...

Frågetecken Fråga

Vill du att snön ska komma nu?
Ja!
21
Den har redan kommit dit jag bor!
4
Usch för snö, ge mig värme!!
6
Den kan komma på julafton!
4
Ja, det borde vara snö hela året!
2

Tidigare frågor »

Stats Statistik

Det senaste dygnet har 11 personer loggat in på sidan, samtidigt som 2 inlägg har skrivits i forumet. Hitta en slumpvis utvald medlem eller se vad som har hänt på sidan.

Hemsidesmöte

Forum / Diskutera hemsidan / Hemsidesmöte

Skriv ett svar | Gå till första inlägget | Starta en ny diskussion

11 February 2011 kl. 20:45
Markus N
Medlem
Markus

jag vill ha en lösning på problemet jag beskrev “Här”:http://vaxjo.svenskakyrkansunga.com/forum/31/1845 har även upptäckt att när jag inte är inloggad så kan jag se länkarna till forumen, men inte när jag är inloggad

Senast redigerad för 12 månader sedan av Markus N.
Citera
10 February 2011 kl. 13:01
Johannes G
Medlem
Johannes

Nytt svarsalternativ fixat! :)

Citera
9 February 2011 kl. 17:24
Torsten T
Medlem
Torsten

Ny fråga fixad :)

Citera
9 February 2011 kl. 09:59
Jacob F
Medlem
Jacob

Hemsidegruppen hade möte i slutet av december 2005 och välkommnade då önskemål om förändring av hemsidan. Jag har ett svar, lite sent men sån är livet:
Ny fråga!

Citera
29 September 2008 kl. 07:57
Gabriel F
Avregistrerad
Gabriel

Jäpp det gör det. Vi kommer inom kort att skicka över våra förslag och önskemål till vår kodningsguru som ska sätta sin touch på det hela och göra sidan ännu mer fantastisk. Ni kommer att få se!

Citera
27 September 2008 kl. 14:00
Emil J
Medlem
Emil

Händer det nåt skoj med sidan i helgen tro?

Citera
3 March 2006 kl. 15:50
Stefan L
Medlem

Sånt kommer efterhand.

Som vi har nämnt tidigare så håller vi på mest med att göra saker som gör att sidan fungerar administrativt.

Det vill säga, kopplingar mellan olika saker så som att anmälningarna uppdateras automatiskt på ett annat ställe. Det är mycket som finns bakom kulisserna som vi aldrig ser.

Sådant måste göras som förutsättningar för att annat som ska fungera.

Citera
3 March 2006 kl. 12:14
Patrik S
Medlem
Patrik

gött att det där med avatarerna är på gång..men vad händer med funktionen för att se hur aktiv man är..eller nån form av presentation på profilerna??

Citera
2 March 2006 kl. 22:50
David S
Medlem
David

Sen kan det ju vara så att någon av oss i hemsidesgruppen tycker att funktionen är bra men att de andra inte gör det.

Eller så visar det sig att det inte är praktiskt att genomföra funktionen med en rimlig tidsåtgång.

Men visst är det bra med förslag. Ibland saknar jag bara konkreta sådana, det tenderar ofta att bli lite flummigt.

Citera
2 March 2006 kl. 22:05
Emil J
Medlem
Emil

Det lovar jag att göra, och vissa saker ska jag lägga riktigt riktigt långt ner på prioriteringslistan ;)

Men förstora bilder ligger nog ganska högt upp just nu… :)

Citera
2 March 2006 kl. 21:59
Patrik S
Medlem
Patrik

prioritera mera! :P

Citera
2 March 2006 kl. 21:55
Emil J
Medlem
Emil

Patrik, om du kollar i kalendern här till vänster (en av den senaste funktionerna) ser du att vi har hemsidemöte på måndag. Då kommer allt som föreslagits sen förra mötet vi hade diskuteras.

Mycket av det som händer på sidan är “bakom kulisserna”, alltså en massa sådant som underlttar för hela distriktet. Exempelvis att anmälningar går direkt in i kursadministratörens system o.s.v.

Fortsätt ge förslag det är verkligen jättebra! Men ha också tålamod och förvänta er inte att det sker på en gång, allt läggs i listan men allt får också en prioritering.

Citera
2 March 2006 kl. 21:39
Patrik S
Medlem
Patrik

tycker det går ganska sakta med nya funkationer…många skriver förslag som ni säger är jättebra med det händer inte så mycke..kan förstå att de ansvariga har annat o göra men nått borde väl hända…!?

Citera
18 January 2006 kl. 18:02
David S
Medlem
David

Hur menar du nu, Micke?

Citera
18 January 2006 kl. 16:26
Mikael J
Medlem
Mikael

finns någon bugg i chatten med firefox
// Micke

Citera
17 January 2006 kl. 21:43
Patrik S
Medlem
Patrik

tycker man ska kunna förstora upp folks avatarer så att man ser vem bilden föreställer!!!!!!!

edit: tog bort några utropstecken för att radbrytningen ska funka
/Emil

Citera
17 January 2006 kl. 16:45
Stefan L
Medlem

Den va klöever den!

Citera
17 January 2006 kl. 12:50
Emil J
Medlem
Emil

En kul funktion som man skulle kunna ha är en räknare för att se hur aktiv man är på forumet, sånt brukar trigga folk att vara mer aktiva :)

Citera
17 January 2006 kl. 09:13
Stefan L
Medlem

Bra saker ni tar upp!

Citera
17 January 2006 kl. 00:44
Claus B
Medlem
Claus

Vore också trevligt att veta hur mycket lägren kostar…

Citera
17 January 2006 kl. 00:24
Eric H
Medlem
Eric

Funderade över ortbyte när hansson nämnde det i någon annan tråd. Vad jag har förstått det som så hämtades info om vilken lokalavdelning man tillhör, ålder samt ort vid första inloggningen från något register på riks?
Ifall man nu flyttar (vilket vissa gör), Försvinner som medlemmar, Byter lokalavdelning, ändrar ålder (okej, kanske inte så vanligt :P) Borde inte denna förändring i ens medlemsuppgifter på rikssidan föras över även till den här?
Jag har kollat då jag fyllt i ny adress på rikshemsidan, men jag är fortfarande jönköpingsbo här…

Citera
13 January 2006 kl. 16:30
Emil J
Medlem
Emil

Noterade att det redan finns i planeringen Orren, kolla in “protokollet” från senaste hemsidemötet så ser du vad som är på G.

Citera
13 January 2006 kl. 09:11
Eric H
Medlem
Eric

Kunde vara bra att veta när anmälningstiderna för arrangemangen går ut. Det framgår inte på sidan, varken under “händer snart” eller anmälningssidan.

Citera
10 January 2006 kl. 15:39
Stefan L
Medlem

Det är snart dags för nästa hemsidemöte då det kommer bestämmas vad som har prioritet och inte.

Har ni synpunkter på vad som är viktigt så skriv dem här.

Citera
5 December 2005 kl. 15:05
David S
Medlem
David

Nu har minnesanteckningarna från det senaste mötet kommit upp på hemsidan. Inga långa väntetider här inte!

http://sku.standout.se/styrelser/hsg/

Citera