Lokalavdelningskalender
Forum / Diskutera hemsidan / Lokalavdelningskalender
Skriv ett svar | Gå till första inlägget | Starta en ny diskussion
| 5 October 2008 kl. 18:10 | |
|
Johannes G Medlem |
Det känns som om Gabriel spammar. Kul! |
| Citera | |
| 5 October 2008 kl. 17:33 | |
|
Gabriel F Avregistrerad |
Det känns som om lokalavdelningskalendern verkligen har kommit igång nu. Kul! |
| Citera | |
| 16 September 2008 kl. 22:41 | |
|
Adam O Medlem |
Dessvärre är jag en av få från vår stora lokalavdelning som använder hemsidan över huvud taget, men jag ska minsann lägga upp hela vårt höstprogram så att fler kanske vill börja komma hit när de behöver info! :) |
| Citera | |
| 16 September 2008 kl. 16:36 | |
|
Gabriel F Avregistrerad |
Erik B skrev:
Jag följde byarums exempel och lade upp nästan hela “birgittakyrkans”:http://vaxjo.svenskakyrkansunga.com/localdivis… kalender. Gött! Fler? Det är verkligen härligt som ordförande att se att det händer saker i stiftet. Ju fler dess bättre! |
| Citera | |
| 16 September 2008 kl. 16:24 | |
|
Erik B Medlem |
Jag följde byarums exempel och lade upp nästan hela “birgittakyrkans”:http://vaxjo.svenskakyrkansunga.com/localdivis… kalender. |
| Citera | |
| 16 September 2008 kl. 12:01 | |
|
Stefan L Medlem |
Ja det må jag säga, så ska det se ut! Vad lätt det är för de som är med i Byarums lokalavdelning att se vad som händer. |
| Citera | |
| 16 September 2008 kl. 11:17 | |
|
David S Medlem |
Jag måste bara applådera lokalavdelningen “Byarums pastorat”:http://vaxjo.svenskakyrkansunga.com/localdivis… för att de har jobbat så bra med sin lokalavdelningskalender. |
| Citera | |
| 28 February 2008 kl. 12:54 | |
|
David S Medlem |
Vem är ansvarig för SKUJs verksamhet? Det måste ju vara näst intill tjänstefel att inte lägga upp programmet på webbplatsen. Detsamma gäller antagligen för alla lokalavdelningar. |
| Citera | |
| 28 February 2008 kl. 11:16 | |
|
Susanna B Medlem |
SKUJARE! come on! Jag vill ju veta vad som händer… |
| Citera | |
| 18 November 2007 kl. 01:34 | |
|
Susanna B Medlem |
De e nåt knas med veckorna..om man klickar på punkterna i höger marginal så står det “v.46” i parentes efter tiden (v.46) men om man kollar på hela kalendersidan så står samma punkt under “V.47” |
| Citera | |
| 14 November 2007 kl. 22:29 | |
|
David S Medlem |
Det beror på att jag gjorde lite ändringar tidigare ikväll. |
| Citera | |
| 14 November 2007 kl. 21:08 | |
|
Adam O Medlem |
Nu ser mitt plötsligt normalt ut, märkligt… Jag antar att det har att göra med en div som inte floatar som den ska nånstans, så det beror väl lite på vad som står i kalendern, om den renderas som den ska. |
| Citera | |
| 14 November 2007 kl. 20:43 | |
|
Anton J A Medlem |
Lokalavdelningskalendern funkar fint för mig nu, layouten alltså. Kör FF 2.0.0.8, dock i Linux med andra fonts. Senast redigerad för ungefär 4 år sedan av Anton J A. |
| Citera | |
| 14 November 2007 kl. 19:11 | |
|
David S Medlem |
I min lokalavdelning (Pro vero i Växjö) händer det ingenting alls, tydligen. |
| Citera | |
| 14 November 2007 kl. 18:58 | |
|
Patrik S Medlem |
Nope, det är samma här också under Lokalavdelnings sida. Också XP med FF 2.0.0.9 |
| Citera | |
| 14 November 2007 kl. 18:21 | |
|
Adam O Medlem |
Är det bara jag som har en deformerad lokalavdelningskalender? Och varför har jag det? Windows XP, Firefox 2.0.0.9. Screenshot: http://i167.photobucket.com/albums/u133/another… |
| Citera | |
| 14 November 2007 kl. 12:21 | |
|
Susanna B Medlem |
Ser fint ut! |
| Citera | |
| 14 November 2007 kl. 09:15 | |
|
Eric H Medlem |
Nu har jag lagt upp SKUJ’s program! |
| Citera | |
| 14 November 2007 kl. 08:47 | |
|
Susanna B Medlem |
Hur är det med SKUJ:s programm? |
| Citera | |
| 26 March 2007 kl. 16:13 | |
|
Susanna B Medlem |
Ett tag va vi ute i löpspåret o sprang varje vecka..men det blev lite halvgemensamt eftersom vissa var vana vid en mil i taget o andra inte orkade mer än 3 km. Fast den egentliga anledningen till att vi slutade (och fortsatte med innebandy/fotboll) va nog att alla spang snabbare än vår ungdomsledare :P |
| Citera | |
| 26 March 2007 kl. 13:39 | |
|
Emil J Medlem |
Vi funderade igår på om vi skulle ta och börja spela nåt också. Det enda vi lyckades enas om var att det inte skulle vara innebandy :) (beror nog på att både pings och betel kör innebandy en gång i veckan redan) |
| Citera | |
| 23 March 2007 kl. 00:00 | |
|
Susanna B Medlem |
fast man ska inte va spydig i onödan..vi har lirat bandy varenda söndaeftermidda i snart 3 år nu.och ja, det är fortfarande roligt |
| Citera | |
| 22 March 2007 kl. 23:58 | |
|
Susanna B Medlem |
kul att St Birgitta församling i Kalmar har en så varierad aktivitetsplanering :P Men kyrksport ÄR kul..förhoppninsvis |
| Citera | |
| 8 March 2007 kl. 00:12 | |
|
Eric H Medlem |
Tidiga juldagar, sådär innan kl.4 på morgonen brukar det minsann vara folk där :) |
| Citera | |
| 7 March 2007 kl. 23:55 | |
|
Stefan L Medlem |
Klart det är Susanna, där är det alltid folk. Brukar bara vara juldagar o sånt som det inte är något. Annars jämt! :) |
| Citera | |

Online just nu
Kommande arrangemang
Händer snart
Fråga
Statistik