Välj en färg för sidan Välj en färg för sidan Välj en färg för sidan Välj en färg för sidan Välj en färg för sidan Välj en färg för sidan

Glömt lösen?

Bli medlem

ICQ-blomma Online just nu

Kalender Kommande arrangemang

Grundkurs för Unga Ledare
17
feb
Mitterminsmöte- Fight for Faith
2
mar
Ung Pilgrim 11-13 läger 2
16
mar
Ung Pilgrim 10-12 läger 4
6
apr
Vårläger
20
apr
Distriktsårsmöte
27
apr
Fler arrangemang »

Hand Händer snart

fler ...

Frågetecken Fråga

Vill du att snön ska komma nu?
Ja!
21
Den har redan kommit dit jag bor!
4
Usch för snö, ge mig värme!!
6
Den kan komma på julafton!
4
Ja, det borde vara snö hela året!
2

Tidigare frågor »

Stats Statistik

Det senaste dygnet har 11 personer loggat in på sidan, samtidigt som 2 inlägg har skrivits i forumet. Hitta en slumpvis utvald medlem eller se vad som har hänt på sidan.

Lokalavdelningskalender

Forum / Diskutera hemsidan / Lokalavdelningskalender

Skriv ett svar | Gå till första inlägget | Starta en ny diskussion

5 October 2008 kl. 18:10
Johannes G
Medlem
Johannes

Det känns som om Gabriel spammar. Kul!

Citera
5 October 2008 kl. 17:33
Gabriel F
Avregistrerad
Gabriel

Det känns som om lokalavdelningskalendern verkligen har kommit igång nu. Kul!

Citera
16 September 2008 kl. 22:41
Adam O
Medlem
Adam

Dessvärre är jag en av få från vår stora lokalavdelning som använder hemsidan över huvud taget, men jag ska minsann lägga upp hela vårt höstprogram så att fler kanske vill börja komma hit när de behöver info! :)

Citera
16 September 2008 kl. 16:36
Gabriel F
Avregistrerad
Gabriel

Erik B skrev:
Jag följde byarums exempel och lade upp nästan hela “birgittakyrkans”:http://vaxjo.svenskakyrkansunga.com/localdivis… kalender.

Gött! Fler?

Det är verkligen härligt som ordförande att se att det händer saker i stiftet. Ju fler dess bättre!

Citera
16 September 2008 kl. 16:24
Erik B
Medlem
Erik

Jag följde byarums exempel och lade upp nästan hela “birgittakyrkans”:http://vaxjo.svenskakyrkansunga.com/localdivis… kalender.

Citera
16 September 2008 kl. 12:01
Stefan L
Medlem

Ja det må jag säga, så ska det se ut!

Vad lätt det är för de som är med i Byarums lokalavdelning att se vad som händer.

Citera
16 September 2008 kl. 11:17
David S
Medlem
David

Jag måste bara applådera lokalavdelningen “Byarums pastorat”:http://vaxjo.svenskakyrkansunga.com/localdivis… för att de har jobbat så bra med sin lokalavdelningskalender.

Citera
28 February 2008 kl. 12:54
David S
Medlem
David

Vem är ansvarig för SKUJs verksamhet? Det måste ju vara näst intill tjänstefel att inte lägga upp programmet på webbplatsen. Detsamma gäller antagligen för alla lokalavdelningar.

Citera
28 February 2008 kl. 11:16
Susanna B
Medlem
Susanna

SKUJARE! come on!

Jag vill ju veta vad som händer…

Citera
18 November 2007 kl. 01:34
Susanna B
Medlem
Susanna

De e nåt knas med veckorna..om man klickar på punkterna i höger marginal så står det “v.46” i parentes efter tiden (v.46) men om man kollar på hela kalendersidan så står samma punkt under “V.47”

Citera
14 November 2007 kl. 22:29
David S
Medlem
David

Det beror på att jag gjorde lite ändringar tidigare ikväll.

Citera
14 November 2007 kl. 21:08
Adam O
Medlem
Adam

Nu ser mitt plötsligt normalt ut, märkligt… Jag antar att det har att göra med en div som inte floatar som den ska nånstans, så det beror väl lite på vad som står i kalendern, om den renderas som den ska.

Citera
14 November 2007 kl. 20:43
Anton J A
Medlem
Anton  J

Lokalavdelningskalendern funkar fint för mig nu, layouten alltså. Kör FF 2.0.0.8, dock i Linux med andra fonts.

Senast redigerad för ungefär 4 år sedan av Anton J A.
Citera
14 November 2007 kl. 19:11
David S
Medlem
David

I min lokalavdelning (Pro vero i Växjö) händer det ingenting alls, tydligen.

Citera
14 November 2007 kl. 18:58
Patrik S
Medlem
Patrik

Nope, det är samma här också under Lokalavdelnings sida. Också XP med FF 2.0.0.9

Citera
14 November 2007 kl. 18:21
Adam O
Medlem
Adam

Är det bara jag som har en deformerad lokalavdelningskalender? Och varför har jag det? Windows XP, Firefox 2.0.0.9.

Screenshot: http://i167.photobucket.com/albums/u133/another…

Citera
14 November 2007 kl. 12:21
Susanna B
Medlem
Susanna

Ser fint ut!

Citera
14 November 2007 kl. 09:15
Eric H
Medlem
Eric

Nu har jag lagt upp SKUJ’s program!

Citera
14 November 2007 kl. 08:47
Susanna B
Medlem
Susanna

Hur är det med SKUJ:s programm?

Citera
26 March 2007 kl. 16:13
Susanna B
Medlem
Susanna

Ett tag va vi ute i löpspåret o sprang varje vecka..men det blev lite halvgemensamt eftersom vissa var vana vid en mil i taget o andra inte orkade mer än 3 km. Fast den egentliga anledningen till att vi slutade (och fortsatte med innebandy/fotboll) va nog att alla spang snabbare än vår ungdomsledare :P

Citera
26 March 2007 kl. 13:39
Emil J
Medlem
Emil

Vi funderade igår på om vi skulle ta och börja spela nåt också. Det enda vi lyckades enas om var att det inte skulle vara innebandy :) (beror nog på att både pings och betel kör innebandy en gång i veckan redan)

Citera
23 March 2007 kl. 00:00
Susanna B
Medlem
Susanna

fast man ska inte va spydig i onödan..vi har lirat bandy varenda söndaeftermidda i snart 3 år nu.och ja, det är fortfarande roligt

Citera
22 March 2007 kl. 23:58
Susanna B
Medlem
Susanna

kul att St Birgitta församling i Kalmar har en så varierad aktivitetsplanering :P

Men kyrksport ÄR kul..förhoppninsvis

Citera
8 March 2007 kl. 00:12
Eric H
Medlem
Eric

Tidiga juldagar, sådär innan kl.4 på morgonen brukar det minsann vara folk där :)

Citera
7 March 2007 kl. 23:55
Stefan L
Medlem

Klart det är Susanna, där är det alltid folk. Brukar bara vara juldagar o sånt som det inte är något. Annars jämt! :)

Citera