Forum / Diskutera hemsidan / Profil
Skriv ett svar | Gå till första inlägget | Starta en ny diskussion
| 6 April 2006 kl. 15:58 | |
|
Markus N Medlem |
aha de e samma uppgifter som tidigare har funnits här… jag fattade det som att den lilla presentationen kom med här |
| Citera | |
| 6 April 2006 kl. 15:51 | |
|
David S Medlem |
Nä, om uppgifterna är samma på Medlemssidorna som här lär ju inget synligt hända. :) Att du fick fel första gången berodde på att du var inloggad när ändringen gjordes. En ut- och inloggning löser problemet. |
| Citera | |
| 6 April 2006 kl. 15:17 | |
|
Markus N Medlem |
jag testade logga ut å in då kom det upp att uppgifterna blev uppdaterade men det hände inget :S |
| Citera | |
| 6 April 2006 kl. 15:10 | |
|
Markus N Medlem |
jag fick bara fel och att jag inte hade behörighet när jag tryckte på “uppdatera” |
| Citera | |
| 6 April 2006 kl. 15:07 | |
|
David S Medlem |
Jag har nu ordnat så att man kan hämta de senaste uppgifterna från Medlemssidorna. Du klicka på ‘Personligt’ längst upp på sidan, och sedan på ‘Uppdatera mina uppgifter’ så plockas dina uppgifter automatiskt hem från Medlemssidorna. Smidigt som bara den, och du slipper skriva in uppgifterna på två olika ställen. |
| Citera | |
| 11 February 2006 kl. 11:46 | |
|
Maria H Medlem |
Håller med Emil. |
| Citera | |
| 11 February 2006 kl. 10:26 | |
|
Emil J Medlem |
Varför måste allt vara knasigt? Jag vill ha en rad eller två för att skriva om mig och vad jag gör, om någon undrar. Om jag inte skulle känna Tomten och undra vem han var skulle jag ju inte vilja att det bara stod “Snekokt Tomte med en gete homosexuell högerfot” utan kanske en rad om att han satt i DS och vad han hade för uppgifter där… knas är kul (det ska vi ha frågorna till som Pontus vill ha), men allt behöver inte vara knasigt alltid. |
| Citera | |
| 10 February 2006 kl. 23:47 | |
|
Markus N Medlem |
man kan skriva en knas press… lr ha någon som knasar till den |
| Citera | |
| 10 February 2006 kl. 23:46 | |
|
Pontus M Medlem |
jag föredrar i sånt fall “knasfrågor” För jag tycker att en egen skriven pres har en tendens att blir rätt tråkiga att läsa men “knasfrågor” vill jag i så fall rösta fram |
| Citera | |
| 10 February 2006 kl. 23:43 | |
|
Pontus M Medlem |
Maria tror mig det har jag redan på pekat och jag blev ännu mer sur nu när dom pratat om att göra om den ännu mer som lunar så du vet maria |
| Citera | |
| 10 February 2006 kl. 16:39 | |
|
Maria H Medlem |
Låter kanon! |
| Citera | |
| 10 February 2006 kl. 12:01 | |
|
Emil J Medlem |
Gästbok kommer vi inte att införa här. Däremot är det planerat någon form av ruta där man kan skriva vad man vill samt någon form av presentationsfrågor där man kan välja alternativ (á la lunar om man så vill). Prioritet ett är just nu en kalenderfunktion som alla medlemmar kan lägga in händelser i, på så sätt kan man hålla knas på vad ens lokalavdelning pysslar med, dessutom kan man kika på vad en annan lokalavdelning hittar på om man skulle ha vägarna förbi. |
| Citera | |
| 10 February 2006 kl. 11:39 | |
|
Maria H Medlem |
Pontus: På riks kan man skriva en kort presentation om sig själv OCH man har en gästbok. Du kanske borde säga till dem då att de har gjort en sida som har likheter med Lunarstorm? |
| Citera | |
| 9 February 2006 kl. 23:13 | |
|
Pontus M Medlem |
nej ingen press då blir det ju precis som lunar och vi måste väl hålla lite höjd på det här stället men typ fem knäppa frågor tycker jag lät bra bara så man får lite inblick i vem personen är kräääääääääääm på er |
| Citera | |
| 9 February 2006 kl. 12:57 | |
|
Patrik S Medlem |
precis! 10 frågor är ju asskoJ! :P |
| Citera | |
| 8 February 2006 kl. 23:38 | |
|
Markus N Medlem |
man kan ha 10 frågor som typ vem var din konfirmand präst? bästa läger minne?? å dylikt sen en presentation som man får skriva lite vad man vill |
| Citera | |
| 8 February 2006 kl. 19:32 | |
|
David S Medlem |
Fler konkreta förslag, tack. :) |
| Citera | |
| 4 February 2006 kl. 10:17 | |
|
Rikard " Medlem |
håller med. nått som gör det lite roligare att kolla vad det är för folk som skriver. kanske till och med göra så att man förstora bilderna, så man ser bättre vem det är. |
| Citera | |
| 3 February 2006 kl. 14:25 | |
|
Patrik S Medlem |
kan det inte finns något roligt på allas prifiler…typ 10 frågor eller nått…just nu är det inte jättespännande att kika runt på folk för det finns ändå inget intressant att läsa om dom…?? |
| Citera | |

Online just nu
Kommande arrangemang
Händer snart
Fråga
Statistik