Avanmälan
Forum / Diskutera hemsidan / Avanmälan
Skriv ett svar | Gå till första inlägget | Starta en ny diskussion
| 14 October 2009 kl. 23:04 | |
|
Maria H Medlem |
David S skrev:
Hmm … jag får nog se över rutinen så att jag får ett felmeddelande när någonting går snett så att jag vet när det händer. Ja, för jag kunde inte heller redigera Markus adress. :( |
| Citera | |
| 14 October 2009 kl. 11:19 | |
|
David S Medlem |
Hmm … jag får nog se över rutinen så att jag får ett felmeddelande när någonting går snett så att jag vet när det händer. |
| Citera | |
| 9 October 2009 kl. 17:03 | |
|
Maria H Medlem |
Markus N skrev:
Det blir likadant när jag försöker ändra adress… hur ska jag ändra adressen så jag kan få brevet om MTM? Jag kan testa att redigera din anmälan, om du vill. Skicka mig ett PM med informationen du vill ha ändrad. |
| Citera | |
| 9 October 2009 kl. 10:37 | |
|
Markus N Medlem |
Louise K skrev:
Jag lyckades, klantig som jag är, anmäla mig både till mitterminsmötet och bibelhelgen. Jag har försökt avanmäla mig till bibelhelgen men det funkar inte. Jag har testat både i Google Chrome och Expolorer och det kommer bara upp en sida där det står att något gått fel. Detta hände även när jag anmälde mig, men då blev jag anmäld ändå. Så att ja… hur gör jag nu? Det blir likadant när jag försöker ändra adress… hur ska jag ändra adressen så jag kan få brevet om MTM? |
| Citera | |
| 8 October 2009 kl. 20:30 | |
|
Louise K Medlem |
Tackar :) |
| Citera | |
| 8 October 2009 kl. 14:06 | |
|
Anton M Medlem |
jag har avanmält dig från bibelhelgen nu. |
| Citera | |
| 8 October 2009 kl. 13:13 | |
|
Louise K Medlem |
Jag lyckades, klantig som jag är, anmäla mig både till mitterminsmötet och bibelhelgen. Jag har försökt avanmäla mig till bibelhelgen men det funkar inte. Jag har testat både i Google Chrome och Expolorer och det kommer bara upp en sida där det står att något gått fel. Detta hände även när jag anmälde mig, men då blev jag anmäld ändå. Så att ja… hur gör jag nu? |
| Citera | |

Online just nu
Kommande arrangemang
Händer snart
Fråga
Statistik