Nytt: Månadens färg
Forum / Diskutera hemsidan / Nytt: Månadens färg
Skriv ett svar | Gå till första inlägget | Starta en ny diskussion
| 3 July 2008 kl. 17:17 | |
|
Linn H Medlem |
Jag kan verkligen inte hitta den :P |
| Citera | |
| 3 July 2008 kl. 16:37 | |
|
Johannes G Medlem |
Är den i form av en skriven länk, eller en “bildlänk”? Får vi ens veta det? |
| Citera | |
| 3 July 2008 kl. 15:57 | |
|
Maria H Medlem |
Jag har hittat den! :D :D :D |
| Citera | |
| 2 July 2008 kl. 22:26 | |
|
Rasmus W Medlem |
Inte jag heller |
| Citera | |
| 2 July 2008 kl. 16:14 | |
|
Ebba E Medlem |
GAH!!!! Hittar inte |
| Citera | |
| 1 July 2008 kl. 09:17 | |
|
Gabriel F Avregistrerad |
Stefan L skrev:
Hade förväntat mig någon mer galen färg :P Ganska behaglig men skär sig dock lite med den gröna. Vi börjar mjukt… Jag tycker den är snygg. Senast redigerad för nästan 4 år sedan av Gabriel F. |
| Citera | |
| 30 June 2008 kl. 22:37 | |
|
Stefan L Medlem |
Hade förväntat mig någon mer galen färg :P Ganska behaglig men skär sig dock lite med den gröna. |
| Citera | |
| 30 June 2008 kl. 16:58 | |
|
Första ledtråden: Enligt Metro väldigt inne i år. |
| Citera | |
| 30 June 2008 kl. 16:56 | |
|
Hemsidegruppen presenterar stolt: Månadens färgEn del har skrivit och klagat på att det finns för få färgalternativ på vår hemsida. Därför börjar vi idag med något vi kallar Månadens färg. Det går ut på att vi lägger upp en länk till en ny färg nånstans på sidan, den kan ligga i en profil, på en styrelsesida, kanske nånstans i forumet eller på någon lokalavdelningssida. Nån gång varje vecka så lägger vi ut en ledtråd här i tråden och det är också här ni kan skriva när ni hittat den. När ni hittat den så skriv inte direkt var och hur man hittar den, låt det bli en tävling för alla. Använd däremot gärna färgen så att fler ser att den finns och blir sporrade att hitta den (juli månads färg är dessutom riktigt läcker!) Och som namnet antyder kommer vi med jämna mellanrum byta färg och gömställe till något helt annat Senast redigerad för nästan 4 år sedan av Gabriel F. |
| Citera | |

Online just nu
Kommande arrangemang
Händer snart
Fråga
Statistik