Senaste nytt
Forum / Diskutera hemsidan / Senaste nytt
Skriv ett svar | Gå till första inlägget | Starta en ny diskussion
| 4 September 2008 kl. 02:12 | |
|
Erik B Medlem |
Ville bara tala om att hemsidan funkar bra i google chrome ^^ |
| Citera | |
| 19 June 2008 kl. 17:36 | |
|
Adam O Medlem |
Instämmer till fullo! Vi i hemsidesgruppen får ta tag i det. |
| Citera | |
| 18 June 2008 kl. 20:35 | |
|
David S Medlem |
Jag håller med Emil. |
| Citera | |
| 18 June 2008 kl. 16:55 | |
|
Emil J Medlem |
Bra nyhet på förstasidan men för att detta: “Låt oss andra se hur kul ni har i just er lokalavdelning!”, ska bli verklighet måste någon form av senaste nytt aktiveras. Som det är i dag måste man klicka på varje enskild lokalavdelning i den långa listan för att kunna kolla på deras bilder (om det nu kommit dit några). Senaste-nytt-funktion nu! |
| Citera | |
| 29 May 2008 kl. 21:38 | |
|
Erik B Medlem |
Men det viktigaste är en information om nya bilder har lagts upp, tycker jag, höll ju helt på att missa tomtens rakade ansikte… edit: flyttade inlägget Senast redigerad för mer än 3 år sedan av Emil J. |
| Citera | |
| 29 May 2008 kl. 20:38 | |
|
Emil J Medlem |
Jag skulle gärna se en popupruta likadan som den som bilderna visas i med senaste nytt. Allt annat mörknar och den kommer upp, eller att den är mörk och lite lätt transparant, med klickbara länkar. Den kunde ha en ikon i övermenyn med en siffra för antal händelser sen senaste inloggningen. Skulle vara grymt snyggt och smidigt. Senast redigerad för mer än 3 år sedan av Emil J. |
| Citera | |
| 29 May 2008 kl. 20:31 | |
|
Rasmus W Medlem |
Alltså, jag skulle bara vilja ha typ en bild, som forum och lokalavdelning och de. Där kunde man lägga in en med bilder också? Och så att typ forum, bilder och allt de lyser precis som meddelanden. Så ser man lätt om det har hänt ngt nytt. |
| Citera | |
| 29 May 2008 kl. 12:19 | |
|
Gabriel F Avregistrerad |
Hur tycker ni detta ska utformas? Ska det vara en flik i högerkanten? Eller på något annat sätt? |
| Citera | |
| 29 May 2008 kl. 00:12 | |
|
Rasmus W Medlem |
Låter bra:D |
| Citera | |
| 28 May 2008 kl. 11:35 | |
|
Emil J Medlem |
Jag tycker också det ska finnas något som indikerar vad som hänt sen senast, inte bara bilder utan allt.
För er som har Facebook så vet ni att man kommer till en förstasida med info om aktivitet sen senast, jag menar inte att det ska se likadant ut men tanken är därifrån. |
| Citera | |
| 26 May 2008 kl. 16:13 | |
|
Rasmus W Medlem |
Men vrf kan man inte bara ha en “knapp” eller ngt liknande som lyser när ngn lagt in nya bilder? |
| Citera | |

Online just nu
Kommande arrangemang
Händer snart
Fråga
Statistik