Mer tråkiga färger
Forum / Diskutera hemsidan / Mer tråkiga färger
Skriv ett svar | Gå till första inlägget | Starta en ny diskussion
| 28 Maj 2008 kl. 20:00 | |
|
Simon O Medlem |
Är svart med som profilfärg? Det verkar det inte som när man läser det som står i det du har länkat till, eller? |
| Citera | |
| 28 Maj 2008 kl. 19:08 | |
|
Gabriel F Avregistrerad |
Tanken med profilfärgerna är ju att det ska bilda en grafisk enhet. Själv tycker jag absolut att den grafiska profilen har lyckats, mycket tack vare denna sidan. Jag tror det är risk för att den grafiska profilen och den grafiska enheten urholkas om man lägger till fler färger. Sen är ju svart också med bland profilfärgerna så den är ju egentligen ingen mygelfärg. |
| Citera | |
| 28 Maj 2008 kl. 18:40 | |
|
Simon O Medlem |
Talande tystnad. |
| Citera | |
| 26 Maj 2008 kl. 17:22 | |
|
Simon O Medlem |
Man skulle inte kunna mygla sig förbi detta, i likhet med det svarta temat? |
| Citera | |
| 26 Maj 2008 kl. 16:20 | |
|
Gabriel F Avregistrerad |
Vi har fastslagit en grafisk profil (finns att kolla på på rikssidorna) Där definieras 6 stycken färger som vi ska använda i vår grafiska kommunikation. Därför är det de färgerna vi använder på hemsidan. Senast redigerad för 832 dygn sedan av Gabriel F. |
| Citera | |
| 26 Maj 2008 kl. 16:05 | |
|
Simon O Medlem |
Är du säker på att de inte skulle matcha? |
| Citera | |
| 26 Maj 2008 kl. 13:50 | |
|
Anna C Avregistrerad |
men de färgerna matchar ju inte med resten av färgerna på sidan. Som SKUs logga och lokalavdelningsloggan tex. |
| Citera | |
| 25 Maj 2008 kl. 22:24 | |
|
Simon O Medlem |
Kanske inte jätteviktigt men… De färger man kan välja som tema till sidan är jättekäcka, men jag skulle gärna vilja ha lite lugnare färger. Typ kommunalgrått, bajsbrunt eller mossgrönt (min favoritfärg btw). |
| Citera | |

Online just nu
Kommande arrangemang
Händer snart
Fråga
Statistik