Välj en färg för sidan Välj en färg för sidan Välj en färg för sidan Välj en färg för sidan Välj en färg för sidan Välj en färg för sidan

Glömt lösen?

Bli medlem

ICQ-blomma Online just nu

Kalender Kommande arrangemang

Grundkurs för Unga Ledare
17
feb
Mitterminsmöte- Fight for Faith
2
mar
Ung Pilgrim 11-13 läger 2
16
mar
Ung Pilgrim 10-12 läger 4
6
apr
Vårläger
20
apr
Distriktsårsmöte
27
apr
Fler arrangemang »

Hand Händer snart

fler ...

Frågetecken Fråga

Vill du att snön ska komma nu?
Ja!
21
Den har redan kommit dit jag bor!
4
Usch för snö, ge mig värme!!
6
Den kan komma på julafton!
4
Ja, det borde vara snö hela året!
2

Tidigare frågor »

Stats Statistik

Det senaste dygnet har 11 personer loggat in på sidan, samtidigt som 1 inlägg har skrivits i forumet. Hitta en slumpvis utvald medlem eller se vad som har hänt på sidan.

Anmälningar på den personliga sidan - organisation

Forum / Diskutera hemsidan / Anmälningar på den personliga sidan - organisation

Skriv ett svar | Gå till första inlägget | Starta en ny diskussion

26 August 2008 kl. 23:51
Markus N
Medlem
Markus

Emil J skrev:
Nä, det här måste vara något annat. David skrev ju att han fixat det och att det kommer synas vid nästa uppdatering, det var ju för snart ett år sen, tror du inte David uppdaterat sidan på så länge? ;)

oj jag kollade inte datumen på de första inläggen utan jag trodde det var en helt ny tråd sen jag var inne sist… sorry

Citera
26 August 2008 kl. 09:09
Emil J
Medlem
Emil

Markus N skrev:

jo men så jag fattar de tidigare inläggen här så ska det inte vara så i framtiden??

Nä, det här måste vara något annat. David skrev ju att han fixat det och att det kommer synas vid nästa uppdatering, det var ju för snart ett år sen, tror du inte David uppdaterat sidan på så länge? ;)

Citera
25 August 2008 kl. 12:46
Markus N
Medlem
Markus

Emil J skrev:
Är det inte så då? Jag kan iaf se att du har varit anmäld på diverse saker, men det kanske är för att jag har någon slags adminstatus fortfarande?

jo men så jag fattar de tidigare inläggen här så ska det inte vara så i framtiden??

Senast redigerad för mer än 3 år sedan av Markus N.
Citera
25 August 2008 kl. 10:40
Emil J
Medlem
Emil

Markus N skrev:
men ska det inte vara så att man ska kunna se om personen t.ex var med på senaste vintermötet eller förr förra mitterminsmötet??

Är det inte så då? Jag kan iaf se att du har varit anmäld på diverse saker, men det kanske är för att jag har någon slags adminstatus fortfarande?

Citera
24 August 2008 kl. 22:21
Markus N
Medlem
Markus

Gabriel F skrev:
När man är anmäld till fler än ett arrangemang så skapas det en ny rubrik för varje arrangeman. Kolla till exempel på Markus Nilssons sida (vill inte länka till den eftersom man inte ska kunna se den om man inte är inloggad)

men ska det inte vara så att man ska kunna se om personen t.ex var med på senaste vintermötet eller förr förra mitterminsmötet??

Citera
9 July 2008 kl. 11:42
Catarina F
Medlem
Catarina

Oj, 1994, ska det va, det är så lätt att ta fel när åren går….

Citera
8 July 2008 kl. 15:55
Catarina F
Medlem
Catarina

På min personliga sida står att jag är anmäld till Nattkampen (2ggr dessutom).
Det är jag inte, och jag var på nattkamp senast 1984, så det är väl knappast den som ligger kvar…
Dessutom, när jag klickar på länkarna får jag upp anmälan till UP 06-08…

Citera
3 October 2007 kl. 12:40
David S
Medlem
David

Ja, så kan vi ju inte ha det. Jag har fixat det, och det kommer att synas vid nästa uppdatering.

Citera
1 October 2007 kl. 19:06
Gabriel F
Avregistrerad
Gabriel

När man är anmäld till fler än ett arrangemang så skapas det en ny rubrik för varje arrangeman. Kolla till exempel på Markus Nilssons sida (vill inte länka till den eftersom man inte ska kunna se den om man inte är inloggad)

Citera