Anmälningar på den personliga sidan - organisation
Forum / Diskutera hemsidan / Anmälningar på den personliga sidan - organisation
Skriv ett svar | Gå till första inlägget | Starta en ny diskussion
| 26 August 2008 kl. 23:51 | |
|
Markus N Medlem |
Emil J skrev:
Nä, det här måste vara något annat. David skrev ju att han fixat det och att det kommer synas vid nästa uppdatering, det var ju för snart ett år sen, tror du inte David uppdaterat sidan på så länge? ;) oj jag kollade inte datumen på de första inläggen utan jag trodde det var en helt ny tråd sen jag var inne sist… sorry |
| Citera | |
| 26 August 2008 kl. 09:09 | |
|
Emil J Medlem |
Markus N skrev:
jo men så jag fattar de tidigare inläggen här så ska det inte vara så i framtiden?? Nä, det här måste vara något annat. David skrev ju att han fixat det och att det kommer synas vid nästa uppdatering, det var ju för snart ett år sen, tror du inte David uppdaterat sidan på så länge? ;) |
| Citera | |
| 25 August 2008 kl. 12:46 | |
|
Markus N Medlem |
Emil J skrev:
Är det inte så då? Jag kan iaf se att du har varit anmäld på diverse saker, men det kanske är för att jag har någon slags adminstatus fortfarande? jo men så jag fattar de tidigare inläggen här så ska det inte vara så i framtiden?? Senast redigerad för mer än 3 år sedan av Markus N. |
| Citera | |
| 25 August 2008 kl. 10:40 | |
|
Emil J Medlem |
Markus N skrev:
men ska det inte vara så att man ska kunna se om personen t.ex var med på senaste vintermötet eller förr förra mitterminsmötet?? Är det inte så då? Jag kan iaf se att du har varit anmäld på diverse saker, men det kanske är för att jag har någon slags adminstatus fortfarande? |
| Citera | |
| 24 August 2008 kl. 22:21 | |
|
Markus N Medlem |
Gabriel F skrev:
När man är anmäld till fler än ett arrangemang så skapas det en ny rubrik för varje arrangeman. Kolla till exempel på Markus Nilssons sida (vill inte länka till den eftersom man inte ska kunna se den om man inte är inloggad) men ska det inte vara så att man ska kunna se om personen t.ex var med på senaste vintermötet eller förr förra mitterminsmötet?? |
| Citera | |
| 9 July 2008 kl. 11:42 | |
|
Catarina F Medlem |
Oj, 1994, ska det va, det är så lätt att ta fel när åren går…. |
| Citera | |
| 8 July 2008 kl. 15:55 | |
|
Catarina F Medlem |
På min personliga sida står att jag är anmäld till Nattkampen (2ggr dessutom). |
| Citera | |
| 3 October 2007 kl. 12:40 | |
|
David S Medlem |
Ja, så kan vi ju inte ha det. Jag har fixat det, och det kommer att synas vid nästa uppdatering. |
| Citera | |
| 1 October 2007 kl. 19:06 | |
|
Gabriel F Avregistrerad |
När man är anmäld till fler än ett arrangemang så skapas det en ny rubrik för varje arrangeman. Kolla till exempel på Markus Nilssons sida (vill inte länka till den eftersom man inte ska kunna se den om man inte är inloggad) |
| Citera | |

Online just nu
Kommande arrangemang
Händer snart
Fråga
Statistik