Vem är du lik?
Forum / Bollhavet / Vem är du lik?
Skriv ett svar | Gå till första inlägget | Starta en ny diskussion
| 4 Mars 2010 kl. 09:41 | |
|
Ikis S Medlem |
Fick höra massor av gånger när Harry Potter och De vises sten kom ut, att jag var sjuukt lik Emma Wattson, alltså Hermione! ;) |
| Citera | |
| 22 Januari 2010 kl. 13:25 | |
|
Ikis S Medlem |
Louise K skrev:
Haha, det ligger nåt i det :D Tycker du? Jag vet inte det ja… |
| Citera | |
| 21 Januari 2010 kl. 22:01 | |
|
Louise K Medlem |
Ikis S skrev: En klasskompis till mig hävade att jag var lik Jacki i That 70’ show… Haha, det ligger nåt i det :D |
| Citera | |
| 21 Januari 2010 kl. 21:51 | |
|
Stine R Medlem |
Adam O skrev: Erik skulle vara sjukt lik Ash i Pokemon om han bara klädde ut sig lite ;) haha bra observerat adam, jag håller med |
| Citera | |
| 21 Januari 2010 kl. 16:56 | |
|
Erik B Medlem |
Adam O skrev:
Erik skulle vara sjukt lik Ash i Pokemon om han bara klädde ut sig lite ;) Man tackar :D |
| Citera | |
| 21 Januari 2010 kl. 13:28 | |
|
Adam O Medlem |
Erik skulle vara sjukt lik Ash i Pokemon om han bara klädde ut sig lite ;) |
| Citera | |
| 21 Januari 2010 kl. 10:42 | |
|
Erik B Medlem |
Abbe skulle vara sjukt lik Silvferhielm i Ondskan om han bara klädde upp sig lite ;) |
| Citera | |
| 14 December 2009 kl. 14:43 | |
|
Johanna P Medlem |
Idag när jag var runt med jobbet och hälsade god jul på alla skolor fick jag höra av några ungar att jag var lik Marinette i Idol. Men det var nog bara håret. |
| Citera | |
| 14 December 2009 kl. 14:18 | |
|
Ikis S Medlem |
Dött här ju :( En klasskompis till mig hävade att jag var lik Jacki i That 70’ show… |
| Citera | |
| 23 Juli 2007 kl. 13:42 | |
|
Gabriel F Avregistrerad |
Jo, det gör den därför härmed |
| Citera | |
| 23 Juli 2007 kl. 11:24 | |
|
Maria H Medlem |
Prällen Jonas L säger att jag är lik Johanna Sällström… (Borde itne denna tråd ligga i Bollhavet? ...eller?) |
| Citera | |
| 2 Januari 2007 kl. 20:42 | |
|
Julia S Medlem |
Vem är jag lik, Orren? |
| Citera | |
| 5 December 2006 kl. 22:13 | |
|
Michael A Medlem |
ett gäng folk på min skola som tycker ja e lik sångaren i Foo Fighters.. här e en bild på sångaren i Foo Fightershttp://www.foofighters.com/images/photo_gallery… |
| Citera | |
| 3 December 2006 kl. 19:39 | |
|
Marcus O Medlem |
Stig-Helmer Olsson :), Fast jag har hört en gång att jag var lik Gustaf Fröding av alla människor |
| Citera | |
| 2 December 2006 kl. 21:54 | |
|
Maria "Molly" A Medlem |
Marie Fredriksson?! Hahahahahahahaha!!! |
| Citera | |
| 2 December 2006 kl. 02:15 | |
|
Patrik S Medlem |
Ylva L är lik Lilla MY, Pajjo LOtta är lik ett mumintroll, ocj Linnea J är lik Marie Fredriksson! klatt o betatt! |
| Citera | |
| 1 December 2006 kl. 13:44 | |
|
Ebba E Medlem |
Haha Vad kul:P de din mamma och mormor borde blivit glada:P |
| Citera | |
| 1 December 2006 kl. 13:01 | |
|
Emelie A Medlem |
Jag är ju då lik mamma (; En gång när jag, mamma och mormor var i kyrkan fick vi höra det här av en barngruppsledare: Är det din syster och mamma ? Jag bara va ? Hon trodde att mamma var min syster och mormor min mamma :P |
| Citera | |
| 30 November 2006 kl. 20:23 | |
|
Ebba E Medlem |
DU är lik dej själv dte snyggaste man kan vara;) finns ingen bättre än den man just är;) känne rmig smart nu^^ |
| Citera | |
| 30 November 2006 kl. 19:28 | |
|
Linnea J Medlem |
johan stam den lilla fjanten hävdade häromdan att jag var lik ett mumintoll. mina kära vänner på gymnasiet brukade oxå hävda att jag var lik, just det, ett mumintroll. jag förstår inte, varför kan jag inte få vara lik något snyggt någongång!? mycket märkligt. |
| Citera | |
| 30 November 2006 kl. 19:22 | |
|
Ebba E Medlem |
hmm låt mig se jag har hört… HIlary duff, Reese Whitherspoon ehh komme rinte på någon me rpå störtxD |
| Citera | |
| 30 November 2006 kl. 16:35 | |
|
Eric H Medlem |
Senast igår gick det rykten det att jag var lik Dr. John Carter i cityakuten :P |
| Citera | |
| 30 November 2006 kl. 07:44 | |
|
Ted S Avregistrerad |
Människor har sagt de mest besynnerligaste saker om mitt utseende… Timberlake, DiCaprio, LeBlanc… Listan kan göras lång. Folk har pratat om mindre komplexa ting såsom bulldog och pudel… Säga vad man vill om den saken, men… PUDEL!? |
| Citera | |
| 30 November 2006 kl. 01:55 | |
|
Jonas L Medlem |
Följande kan jag påminna mig att folk uppfattat en likhet med för min del: |
| Citera | |
| 29 November 2006 kl. 23:49 | |
|
Ann Onym Gäst |
Har fått höra ett tiotal gånger att jag är lik Owen Wilson |
| Citera | |

Online just nu