Ställ en fråga till nästa person...
Forum / Bollhavet / Ställ en fråga till nästa person...
Skriv ett svar | Gå till första inlägget | Starta en ny diskussion
| 19 January 2011 kl. 15:33 | |
|
Helena Vipan H Medlem |
Mellan ögonen, lätt! Eller kanske en nosring :) Vilket tv-program vill du absolut inte missa? |
| Citera | |
| 19 January 2011 kl. 15:01 | |
|
Ikis S Medlem |
Swartzwaldtårta eller smörgåstårta… Om du fick en gratis piercing, vart skulle du då sätta den? OBS! Inte i öronen! |
| Citera | |
| 19 January 2011 kl. 08:03 | |
|
Samuel G Medlem |
kaffe och kanske någon god parisebulle eller liknande:P Vilken är din favorittårta? |
| Citera | |
| 18 January 2011 kl. 21:56 | |
|
Catarina F Medlem |
Gröna brukar vara surast, så det blir gröna då… Vilket är bästa fikat en kväll iförsamlingshemmet? |
| Citera | |
| 18 January 2011 kl. 19:24 | |
|
Josef F Medlem |
Jag har faktiskt aldrig varit på vårt industrimuseum… Gröna eller röda äpplen? |
| Citera | |
| 18 January 2011 kl. 15:09 | |
|
Jacob F Medlem |
Det är ju klart! Lundhagsstrumpor och Ullmax-underställ is the shit! |
| Citera | |
| 18 January 2011 kl. 13:27 | |
|
Samuel G Medlem |
Carcassonne, samt lag-TP är nog de jag tycker är roligast idag! har du fortfarande raggisar och långfillingar på dig när du är utomhus?? |
| Citera | |
| 18 January 2011 kl. 10:18 | |
|
Helena Vipan H Medlem |
Är det någon skillnad? Syd kanske… Vilket sällskapsspel är roligast? |
| Citera | |
| 18 January 2011 kl. 08:45 | |
|
Josef F Medlem |
Hittills har jag nog gjort så här: (exempel :)) Fast Johannes idéer var rätt bra… Nordpolen eller Sydpolen? Senast redigerad för mer än ett år sedan av Josef F. |
| Citera | |
| 16 January 2011 kl. 21:04 | |
|
Jacob F Medlem |
Den helgen jag ska ut i skogen för första gången på över ett år! Vad skulle du svara på den fråga Du senast ställde? |
| Citera | |
| 16 January 2011 kl. 20:18 | |
|
Catarina F Medlem |
Räknas det som frukost…? Det första jag “åt” var att jag gick in på kyrkans exp. efter högmässan och tog en extra stor, extra stark mugg kaffe (vi har en kaffeautomat där! :) Vad längtar du mest till just nu? |
| Citera | |
| 16 January 2011 kl. 15:23 | |
|
Johannes G Medlem |
03:30, sen gick jag och la mig efter vakten och vaknade igen vid 10:30. Vad åt du till frukost imorse? |
| Citera | |
| 16 January 2011 kl. 13:25 | |
|
Samuel G Medlem |
ja det har jag, starka naglar:P när vaknade du i morse? |
| Citera | |
| 16 January 2011 kl. 11:40 | |
|
Johannes G Medlem |
Jag brukar byta ut slutparantesen i smilien med ett “D” eller en “]”. Alternativt vänder jag på smilien så att det blir “(:”. Så det blir alltid en slutparantes som bara är en slutparantes. Har du en egenskap som varken är bra eller dålig, eller som inte riktigt går att placera som varken bra eller dåligt och i så fall vad är denna egenskap? |
| Citera | |
| 16 January 2011 kl. 01:13 | |
|
Josef F Medlem |
Pingstdagen tror jag… Hur avslutar du en parentes med en smilie, (exempel :)), eller (exempel:)? |
| Citera | |
| 15 January 2011 kl. 17:10 | |
|
Catarina F Medlem |
Idag har nog egentligen varit den mest ideala lördagen jag kan komma ihåg, för idag har jag äntligen tagit itu med en jobbig sak! Så nu känner jag mig alldeles ledig och fri och kan göra vad jag vill! Vilken är favorit-söndag i kyrkoåret (påskdagen undantagen)? |
| Citera | |
| 15 January 2011 kl. 12:08 | |
|
Adam O Medlem |
Nej, jag sov. Hur ser din ideala lördag ut? |
| Citera | |
| 14 January 2011 kl. 21:42 | |
|
Josef F Medlem |
Bibeln- The Movie. Jag tror inte att den har gjorts än, men ändå. Gick du på matutinen på nyårsdagen? |
| Citera | |
| 14 January 2011 kl. 12:00 | |
|
Samuel G Medlem |
i en kyrka bästa filmen? |
| Citera | |
| 13 January 2011 kl. 22:50 | |
|
Catarina F Medlem |
Nej. Jag är helt lagom. Det ska inte vara för lite och inte för mycket (d.v.s. exakt så mycket som jag tycker det ska vara;) Var firar du helst gudstjänst, om du får välja? |
| Citera | |
| 13 January 2011 kl. 22:17 | |
|
Adam O Medlem |
, Är du en liturgeek? |
| Citera | |
| 13 January 2011 kl. 18:09 | |
|
Jacob F Medlem |
Simpsons |
| Citera | |
| 13 January 2011 kl. 16:20 | |
|
Samuel G Medlem |
45 simsons eller family guy? |
| Citera | |
| 13 January 2011 kl. 15:18 | |
|
Hedvig S Medlem |
haha på ett så exotiskt ställe som pizzerian Chaplin förra veckan…. Vad har du för skostorlek? ;) |
| Citera | |
| 13 January 2011 kl. 11:43 | |
|
Helena Vipan H Medlem |
Choklad betyder skillnaden mellan liv och död (iaf när man har pms). När och var åt du ute senast? Senast redigerad för mer än ett år sedan av Helena Vipan H. |
| Citera | |

Online just nu
Kommande arrangemang
Händer snart
Fråga
Statistik