Ditt sämsta köp den här månaden
Forum / Bollhavet / Ditt sämsta köp den här månaden
Skriv ett svar | Gå till första inlägget | Starta en ny diskussion
| 30 June 2010 kl. 17:11 | |
|
Johanna P Medlem |
Det mindre lager med sojagrädde jag köpte med mig hem ifrån Italien. Jag menar om det står ‘vegetale’ på framsidan och ‘soja’ i innehållsförteckningen så antar jag ju att jag kan äta den. Sen läste jag som tur var igenom innehållsförteckningen lite mer noga nu innan jag skulle använda den och då visar det sig att ja, det är sojagrädde. MEN MED MJÖLK I! Jag fattar inte. Vad är meningen med det? Vem ska köpa den? |
| Citera | |
| 17 March 2010 kl. 11:03 | |
|
Ikis S Medlem |
Inget köp precis.. Men iaf! ARG!!!!!! |
| Citera | |
| 1 October 2008 kl. 23:53 | |
|
Claus B Medlem |
Cissi B skrev:
En kursbok i Matlab som man uppenbarligen inte behöver… Man behöver aldrig böcker i Matlab… Nån som behöver en bok i Digitaldesign? |
| Citera | |
| 1 October 2008 kl. 22:56 | |
|
Cissi B Medlem |
En kursbok i Matlab som man uppenbarligen inte behöver… |
| Citera | |
| 27 September 2008 kl. 23:36 | |
|
Johannes G Medlem |
En keyboardpedal. Eller tja, själva pedalen är väl bra, men priset… :/ |
| Citera | |
| 18 July 2008 kl. 13:12 | |
|
Cissi B Medlem |
En mobilladdare till en trasig mobil :S Lyckligtvis gick de med på att ta tillbaka laddaren :) |
| Citera | |
| 8 June 2008 kl. 14:39 | |
|
Adam O Medlem |
En linnescarf på H&M som jag inte har lyckats knyta på ett snyggt sätt. >.< |
| Citera | |
| 8 June 2008 kl. 13:04 | |
|
Sofie L Medlem |
massa dyrt godis som man bara blir tjock av.. inget bra köp..dessutom en massa glass som jag inte tål heller ..bara dåliga köp denna månaden |
| Citera | |
| 21 May 2008 kl. 23:06 | |
|
Maria H Medlem |
Smålådor på Ikea. |
| Citera | |
| 17 May 2008 kl. 16:54 | |
|
Johanna P Medlem |
Smågodis för första gången på över ett år. URK! |
| Citera | |
| 21 January 2008 kl. 22:04 | |
|
Gabriel F Avregistrerad |
Johannes G skrev:
Bevisligen förstår du att jag menade köp isället för fynd. Oki. Ändrar trådrubriken… |
| Citera | |
| 21 January 2008 kl. 21:57 | |
|
Johannes G Medlem |
Gabriel F skrev:
Fast om det är ditt “sämsta fynd” så är det väl inte ett fynd, eller? Är det ett fynd är det ju definitionsmässigt inte dåligt? (visserligen behöver det inte vara dåligt för att vara sämst, men med tanke på inlägget också och inte bara rubriken så tolkar jag det så) Bevisligen förstår du att jag menade köp isället för fynd. |
| Citera | |
| 21 January 2008 kl. 20:43 | |
|
Gabriel F Avregistrerad |
Johannes G skrev:
En tråd för oss som inte har lika många hjärnceller som personerna i “ditt bästa fynd den här månaden” -tråden. Ett trådlöst nätverkskort för 199 kr. Uppkopplingen bryts hela tiden och uppnår aldrig den snabbaste hastigheten. Fast om det är ditt “sämsta fynd” så är det väl inte ett fynd, eller? Är det ett fynd är det ju definitionsmässigt inte dåligt? (visserligen behöver det inte vara dåligt för att vara sämst, men med tanke på inlägget också och inte bara rubriken så tolkar jag det så) |
| Citera | |
| 21 January 2008 kl. 18:59 | |
|
Johannes G Medlem |
En tråd för oss som inte har lika många hjärnceller som personerna i “ditt bästa fynd den här månaden” -tråden. Ett trådlöst nätverkskort för 199 kr. Uppkopplingen bryts hela tiden och uppnår aldrig den snabbaste hastigheten. |
| Citera | |

Online just nu
Kommande arrangemang
Händer snart
Fråga
Statistik