Idag har jag på mig
Forum / Bollhavet / Idag har jag på mig
Skriv ett svar | Gå till första inlägget | Starta en ny diskussion
| 22 January 2008 kl. 18:49 | |
|
Ina E Medlem |
underställ o murarbyxor. |
| Citera | |
| 22 January 2008 kl. 09:07 | |
|
Sara G Medlem |
svarta tjocka strmupbyxor, raggsockar, en vit kofta och en kortkort klänning med blommor o frukter på som jag fick från mormor igår (hon hade den när hon var gravid på 60-talet :P). |
| Citera | |
| 21 January 2008 kl. 18:54 | |
|
Johannes G Medlem |
mörkblåa jeans |
| Citera | |
| 21 January 2008 kl. 18:46 | |
|
Adam O Medlem |
Blåa jeans, upprullade några centimeter (vilket irriterar min bror som hävdar att jag ser ut som en sjöman) |
| Citera | |
| 21 January 2008 kl. 18:08 | |
|
Stine R Medlem |
pappas vita skjorta |
| Citera | |
| 18 January 2008 kl. 18:20 | |
|
Sofie L Medlem |
underware |
| Citera | |
| 18 January 2008 kl. 16:54 | |
|
Patrik S Medlem |
pjamasbyxor och en DC-tshirt |
| Citera | |
| 18 January 2008 kl. 16:50 | |
|
Adam O Medlem |
Idag har vår kör i skolan sjungit på Hälsohögskolans avslutning, vilket med för svart klädsel. Alltså: |
| Citera | |
| 16 January 2008 kl. 19:04 | |
|
Stine R Medlem |
Stor mysig stickadröja |
| Citera | |
| 16 January 2008 kl. 17:49 | |
|
Adam O Medlem |
Röd-blårutig skjorta (Meningen med bollhavstrådar är ju inte att de ska vara “uppbyggliga”, Susanna!) |
| Citera | |
| 16 January 2008 kl. 15:58 | |
|
Johanna P Medlem |
En svart strumpa som inte är min, en vit strumpa med bruna ugglor som är min. |
| Citera | |
| 16 January 2008 kl. 15:51 | |
|
Johannes G Medlem |
svarta strumpor |
| Citera | |
| 16 January 2008 kl. 13:54 | |
|
Tobias P Medlem |
Susanna B skrev:
Irrelevant. Det är mer intressant att nån har på sig en ful knallorange jacka (om man nu tycker sånt är av intresse över huvud taget) än ingenting alls, trots allt är dom flesta nakna då och då..det är inte lika ovanligt som en uppseendeväckande jacka t.ex. Asså ja iofs sant MEN ofta man surfar in här in the nudes?… eller inte vet jag… |
| Citera | |
| 16 January 2008 kl. 12:45 | |
|
Susanna B Medlem |
Johannes G skrev:
klart att det är, tänkt bara att veta om nån bara har underkläder på sig, eller ingenting alls… “insane” som tobbe skulle säga =) Irrelevant. Det är mer intressant att nån har på sig en ful knallorange jacka (om man nu tycker sånt är av intresse över huvud taget) än ingenting alls, trots allt är dom flesta nakna då och då..det är inte lika ovanligt som en uppseendeväckande jacka t.ex. [EDIT: om det inte är offentlig miljö vill säga, som i england där massa människor åkte tunnelbana utan byxor på sig nån ggn i veckan, som demonstration..nu kom jagh ifrån ämnet tror jag..] Senast redigerad för mer än 4 år sedan av Susanna B. |
| Citera | |
| 16 January 2008 kl. 00:13 | |
|
Johanna P Medlem |
..alldeles för lite kläder för att beskriva det här. |
| Citera | |
| 15 January 2008 kl. 22:19 | |
|
Johannes G Medlem |
klart att det är, tänkt bara att veta om nån bara har underkläder på sig, eller ingenting alls… “insane” som tobbe skulle säga =) Senast redigerad för mer än 4 år sedan av Johannes G. |
| Citera | |
| 15 January 2008 kl. 22:16 | |
|
Susanna B Medlem |
Ful jätteärv stickad vit tröja [EDIT: är det här en uppbygglig tråd?] Senast redigerad för mer än 4 år sedan av Susanna B. |
| Citera | |
| 15 January 2008 kl. 21:56 | |
|
Johannes G Medlem |
svarta strumpor |
| Citera | |
| 15 January 2008 kl. 21:44 | |
|
Stine R Medlem |
jag har på mig: |
| Citera | |
| 15 January 2008 kl. 21:31 | |
|
Adam O Medlem |
En ny onödig bolltråd! :) Skriv ner vad du har på dig idag, ta gärna med någon trevlig anekdot om plaggen, om det finns sådana! Jag har på mig: |
| Citera | |

Online just nu
Kommande arrangemang
Händer snart
Fråga
Statistik