Vad vet du om medlemmen nedan?
Forum / Bollhavet / Vad vet du om medlemmen nedan?
Skriv ett svar | Gå till första inlägget | Starta en ny diskussion
| 2 September 2007 kl. 15:29 | |
|
Maria H Medlem |
Helen tycker om att kittlas och är glad över att hon har en fin lägenhet nu när hon jobbar som församlingspedagog! |
| Citera | |
| 2 September 2007 kl. 10:47 | |
|
Helen H Medlem |
Tobias är en av de galna SKUJarna men har lämnat Jönköping och pluggar nu i Lund (för det för du väl fortfarande?). |
| Citera | |
| 1 September 2007 kl. 21:25 | |
|
Tobias P Medlem |
Susanna kommer från Habo och har gått på samma skola som jag (fast inte samtidigt) :P |
| Citera | |
| 1 September 2007 kl. 18:42 | |
|
Susanna B Medlem |
Gabriel hade jättelångt hår innan och ska gå på LTH i höst (om jag minns rätt) |
| Citera | |
| 1 September 2007 kl. 16:59 | |
|
Gabriel F Avregistrerad |
Ja, jag antar att det inte är den layouten du är mest nöjd med av alla de du har gjort… :) Vidare: David gick i samma klass som min storasyster på gymnasiet. Senast redigerad för 1063 dygn sedan av Gabriel F. |
| Citera | |
| 1 September 2007 kl. 13:53 | |
|
David S Medlem |
Wow, det var längesedan Gabriel! :) Gabriel har relativt nyligen gått över till att använda Mac istället för PC. |
| Citera | |
| 1 September 2007 kl. 13:26 | |
|
Gabriel F Avregistrerad |
David har gjort layouten till Gislaveds församlings hemsida |
| Citera | |
| 1 September 2007 kl. 11:46 | |
|
David S Medlem |
Emil tycker inte om Telia eftersom de stängde av hans bredband utan anledning. |
| Citera | |
| 1 September 2007 kl. 11:23 | |
|
Emil J Medlem |
David S har skrivit “Vintermöteslägerlåten” samt en hel hög andra vintermötes- och mitterminsmöteslåtar. |
| Citera | |
| 1 September 2007 kl. 10:50 | |
|
David S Medlem |
Jag börjar tröttna lite på lekarna, så här kommer en ny: Skriv i en mening vad du vet om den medlem som skrev det senaste inlägget i den här tråden. Exempelvis kunde första svaret efter mitt inlägg vara ”David S har en silverfärgad bil” eller ”David S spelar gitarr hellre än bra” Kör igång! |
| Citera | |

Online just nu
Kommande arrangemang
Händer snart
Fråga
Statistik