Dagens roliga...
Forum / Bollhavet / Dagens roliga...
Skriv ett svar | Gå till första inlägget | Starta en ny diskussion
| 12 November 2007 kl. 16:58 | |
|
Susanna B Medlem |
Hittade lite reklam från STF (svensakturistföreningen)i brevlådan och om man blir medlem nästa år också, så får man boken “Brott och Trakt, en kriminell resa genom sverige” smart reklam :PpP |
| Citera | |
| 6 November 2007 kl. 19:46 | |
|
Johanna P Medlem |
Roliga arbetskamrater, ~35+, som berättar om sin fylle-bravader och förgyller min arbetsdag. |
| Citera | |
| 28 October 2007 kl. 13:48 | |
|
Susanna B Medlem |
Var med o spelade lite i högmässan i Sofiakyrkan idag, o så när jag kom hem så knäppte jag på radion (vilket i sig e märkigt för jag lyssnar nästan aldrig på radio) efter lite letande mellan fjantpop hör jag lite klarinetttoner, “oj, dom spelar samma psalm som ja gjorde i kyrkan idag jue!” tänkte jag..men när jag lyssnat ett tag så märker jag att det är jag som spelar..o Annika som sjunger o det va den gudtjänsten jag va på för en timma sen!! ..haha, vad förvånad jag blev, dagens skratt helt klart |
| Citera | |
| 15 October 2007 kl. 15:41 | |
|
Stine R Medlem |
Patrik och Martinsson kom och hälsa på mig idag :) |
| Citera | |
| 15 October 2007 kl. 09:36 | |
|
Susanna B Medlem |
I mitt hus har det visst blivit en vana att elda upp inredningen..tvättmaskinen ville se hur den skulle te sig som öppen spis i söndags, o när mamma skulle ta ut tvätten låg den inne i trumman o glödde lite småmystiskt, alla pappas kläder blev kremerade och nu är mitt största problem hur jag ska hushålla med kläder tills nästa vecka när vi får ett nytt mördarmonster… over |
| Citera | |
| 21 September 2007 kl. 15:50 | |
|
Susanna B Medlem |
lite det som var grejen :PpPpPpP |
| Citera | |
| 20 September 2007 kl. 18:46 | |
|
Gabriel F Avregistrerad |
Susanna B skrev:
..eller snarare Veckans händelse: okay, lite väl mycket spänning i vardan… Hmm… undrar vad som orsakade det. Lite mycket spänning kanske? :) |
| Citera | |
| 20 September 2007 kl. 18:30 | |
|
Susanna B Medlem |
..eller snarare Veckans händelse: Skulle stryka tvätt i tisdags..stoppade in kontakten i väggen, två sekunder senare dök det upp en 1dm hög låga,(inte några larviga gnistor här, nej då, öppen eld!) rakt ur kontakten, jag fick lite panik eftersom det råkade vara samma uttag som bl.a TV-sladden satt intrökad..tog tag i kontakten (observera att jag alltså hade den brinnande kontakten i handen)..så slängde jag den på golvet (parkett!), och den slutade brinna….okay, lite väl mycket spänning i vardan… |
| Citera | |
| 30 July 2007 kl. 10:58 | |
|
Claus B Medlem |
Gå till www.ebay.co.uk |
| Citera | |

Online just nu
Kommande arrangemang
Händer snart
Fråga
Statistik