Dagens roliga...
Forum / Bollhavet / Dagens roliga...
Skriv ett svar | Gå till första inlägget | Starta en ny diskussion
| 11 September 2010 kl. 18:21 | |
|
Johanna P Medlem |
En av killarna jag delar lägenhet med kom just in på mitt rum och frågade: :D |
| Citera | |
| 17 August 2010 kl. 00:19 | |
|
Pernilla S Medlem |
Jag och min kära bror Christer skulle ta oss ett kvällsdopp i poolen. Väl upp vid poolen hade vi med oss en liten,svart tennisboll: |
| Citera | |
| 5 August 2010 kl. 17:10 | |
|
Markus N Medlem |
Jag såg på något tvprogram för en stund sedan, verkade vara något morgonprogram som gick i repris. Iaf så var det en kille som recenserade filmer och när han hade betygsatt den sista filmen visade de ett klipp från filmen. Det var en kvinna som låg på marken i skogen med en sniper och precis när hon kollar in i siktet så byter de klipp och man får se filmklipp från nån friidrottstävling när Emma Gren hoppade höjdhopp. Någon på redaktionen som inte gillar Emma Gren? |
| Citera | |
| 30 January 2010 kl. 22:54 | |
|
Johanna P Medlem |
En av killarna, ~14, i ungdomsgruppen igår; Jag fattar inte hur man lyckas blanda ihop oblat och lacknafta? :P |
| Citera | |
| 6 January 2010 kl. 21:15 | |
|
Markus N Medlem |
luddholm och jag igen… vi pratar om en kursbok som vi använder på skolan och är dyr och Luddholm säger |
| Citera | |
| 6 January 2010 kl. 21:07 | |
|
Markus N Medlem |
Jag och Luddholm försöker komma på namnet på en person som Luddholm kommer ihåg var med på DÅM i Dörby. |
| Citera | |
| 6 December 2009 kl. 06:55 | |
|
Markus N Medlem |
leka med den nya versionen av VLC… man kan ändra färg, form, göra om till ett pussel och allt möjligt med filmerna… så nu har jag sett tecknade versionen av “Svensson svensson” :D Senast redigerad för ungefär 2 år sedan av Markus N. |
| Citera | |
| 1 December 2009 kl. 22:43 | |
|
Rasmus W Medlem |
http://www.sodexokonferens.se/sv/Brofastet/Aktu… VIP o allt!! Blir fett roligt! Senast redigerad för ungefär 2 år sedan av Rasmus W. |
| Citera | |
| 1 December 2009 kl. 21:57 | |
|
Johannes G Medlem |
Adam O skrev:
(För er som har Spotify) Mordet på O Helga Natt: http://open.spotify.com/track/0wG0UZfUzzMPdK949… Att de ens har en köplänk är helt otroligt.. :S |
| Citera | |
| 1 December 2009 kl. 20:00 | |
|
Adam O Medlem |
(För er som har Spotify) Mordet på O Helga Natt: |
| Citera | |
| 9 October 2009 kl. 17:04 | |
|
Maria H Medlem |
Johanna P skrev:
En kille mejlade till mig på facebook, sa att jag var snygg och vill ge mig en gratisbiljett till DreamHack. Hahaha.. :D Bra motivering! ;) |
| Citera | |
| 8 October 2009 kl. 21:49 | |
|
Johanna P Medlem |
En kille mejlade till mig på facebook, sa att jag var snygg och vill ge mig en gratisbiljett till DreamHack. Hahaha.. :D |
| Citera | |
| 7 October 2009 kl. 13:31 | |
|
Johanna P Medlem |
Haha, typiskt LB! |
| Citera | |
| 7 October 2009 kl. 10:35 | |
|
Markus N Medlem |
gårdagens felsägning av LB (min NT lärare): “Det görs fler och fler kokböcker men färre och färre som lagar kokböcker” Senast redigerad för mer än 2 år sedan av Markus N. |
| Citera | |
| 4 October 2009 kl. 22:10 | |
|
Johanna P Medlem |
Sen valde han 50/50-livlinan, svarade fel och åkte ut. :D |
| Citera | |
| 4 October 2009 kl. 21:07 | |
|
Maria H Medlem |
Johanna P skrev:
Postkodmiljonären i kväll; -Vad heter pojken i Bibeln som blev såld till Egypten av sina svartsjuka bröder? -Jag är ju ganska intresserad av Bibeln.. Ja det lär ju inte vara Josef för det var ju Jesus styvfarsa och Benjamin har jag aldrig hört talas om." hahahaha |
| Citera | |
| 3 October 2009 kl. 20:13 | |
|
Johanna P Medlem |
Postkodmiljonären i kväll; -Vad heter pojken i Bibeln som blev såld till Egypten av sina svartsjuka bröder? -Jag är ju ganska intresserad av Bibeln.. Ja det lär ju inte vara Josef för det var ju Jesus styvfarsa och Benjamin har jag aldrig hört talas om." Senast redigerad för mer än 2 år sedan av Johanna P. |
| Citera | |
| 11 September 2009 kl. 09:45 | |
|
Stine R Medlem |
Tenta idag, sen blir det en natt i de stora gula huset i Kalmar :) |
| Citera | |
| 9 September 2009 kl. 20:38 | |
|
Johannes G Medlem |
Jacob F skrev:
Det var “Kagg-joggen” idag, 100sprang gick, 1200 gick. Vadå “jogg”^^ Välkommen till Kagg, där disciplin har hamnat i historiaböckerna! :) |
| Citera | |
| 9 September 2009 kl. 19:10 | |
|
Jacob F Medlem |
Det var “Kagg-joggen” idag, 100sprang gick, 1200 gick. Vadå “jogg”^^ |
| Citera | |
| 7 September 2009 kl. 22:48 | |
|
Erik B Medlem |
Stine R skrev:
skrivit instuderingsfrågor till tentan Vad är Kristendom!!!!!!! det är kul att plugga! wohoo “Erik Bengtsson”:http://vaxjo.svenskakyrkansunga.com/medlem/460/ och “2 andra”:http://sv.wikipedia.org/wiki/Kreti_och_pleti gillar detta. Senast redigerad för mer än 2 år sedan av Erik B. |
| Citera | |
| 7 September 2009 kl. 22:23 | |
|
Stine R Medlem |
skrivit instuderingsfrågor till tentan Vad är Kristendom!!!!!!! det är kul att plugga! wohoo |
| Citera | |
| 4 September 2009 kl. 13:01 | |
|
David S Medlem |
Ha ha! Homosexuella forskare har hittat genen som gör folk kristna. |
| Citera | |
| 9 August 2009 kl. 23:51 | |
|
Markus N Medlem |
Ordförande på SÅM vid ett tillfälle. |
| Citera | |
| 8 June 2009 kl. 19:14 | |