Allt jag söker 2
Forum / Allmän diskussion / Allt jag söker 2
Skriv ett svar | Gå till första inlägget | Starta en ny diskussion
| 11 January 2010 kl. 15:26 | |
|
Maria H Medlem |
|
| Citera | |
| 11 January 2010 kl. 09:21 | |
|
Tobias P Medlem |
hopp, då va de dags för en bump känner jag… hur sköen går de egentligen? |
| Citera | |
| 26 July 2007 kl. 18:01 | |
|
David S Medlem |
Hur är läget med Allt jag söker 2 nu, Stefan? |
| Citera | |
| 23 October 2006 kl. 13:06 | |
|
Stefan L Medlem |
Ahh, det kan jag svara på. Det är inte heeeeeelt spilkat än. Organisationsförändringen som det pratats om lääääänge börjar äntligen bli klar så smått. Att det tagit två år snart totalt är inget konstigt. Det tar tid när det är stora organisationer och olika parter inblandade. Arbetet skall komma igång snart, den andra December är nästa DS-möte. Då skall det stå klart vilka som ingår och en projektplan skall förhoppningsvis stå klar. |
| Citera | |
| 23 October 2006 kl. 08:29 | |
|
David S Medlem |
bump :) |
| Citera | |
| 11 October 2006 kl. 12:51 | |
|
David S Medlem |
Vem i DS är det som håller i projektet? |
| Citera | |
| 11 October 2006 kl. 12:40 | |
|
Tobias P Medlem |
Och när får vi se den på en prästgård nära oss själva? |
| Citera | |
| 10 October 2006 kl. 22:40 | |
|
Eric H Medlem |
Samma här… ska det bli en helt ny bok med bara nya sånger? Ska gamla dankna sållas bort och lite nytt komma in? |
| Citera | |
| 10 October 2006 kl. 22:25 | |
|
Emil J Medlem |
Jag bumpar upp den här tråden för jag är så nyfiken på hur det går och hur det tänks. |
| Citera | |
| 26 May 2006 kl. 23:02 | |
|
Emil J Medlem |
Måste det vara någon som är med på hela vägen, från brainstorming till färdig produkt? (undantaget en konsulent/anställd som kan hålla ihop projektet förstås) Kanske t.o.m. är bra med lite ombyte i en sådan grupp? |
| Citera | |
| 25 May 2006 kl. 00:12 | |
|
Stefan L Medlem |
Jepp det vet jag. Vi väntar med spänning även i Distriktsstyrelsen på att det ska komma igång på allvar. Det är den stora organisationsförändringen som har dragit ut på tiden. Nu kör vi! :) |
| Citera | |
| 24 May 2006 kl. 16:36 | |
|
David S Medlem |
Är det någon som vet om Allt jag söker 2 är på gång? |
| Citera | |
| 11 September 2002 kl. 11:30 | |
|
Majsan Gäst |
Åh, vá bra. Jag har nämligen skickat brev till fel Oskar och far fått tillbaka riktigt upprörda svar (citat: “är du dum eller dum? Jag ska skicka dig på skola så att du lär dig att läsa”) Ja, sånt jobb har man… |
| Citera | |
| 10 September 2002 kl. 21:26 | |
|
Axel F Gäst |
De adresser jag har är dem till Andreas Hjalmarsson och Oskar Hjalmarsson (numera Ganestål). Om jag får din mejladress kan jag skicka deras adresser. |
| Citera | |
| 10 September 2002 kl. 12:19 | |
|
Majsan Gäst |
Oturligt nog så stämmer inte mitt adressregister så bra, på grund av att väldigt många av copyrights-innehavarna har flyttat. Så det är ett litet detektivarbete man får göra (gula sidorna är asbra!) Jag behöver den hjälp som finns, så vilka adresser har du, Axel? |
| Citera | |
| 9 September 2002 kl. 10:59 | |
|
Axel F Gäst |
Har du hittat adresserna till alla låtskrivare i “Allt jag söker”? Om inte så kan jag hjälpa till med två. Hör av dig om du är intresserad. |
| Citera | |
| 22 July 2002 kl. 11:45 | |
|
Majsan Gäst |
så, nu är jag tillbaka efter semestern och ser endel frågor som jag ska försöka att svara på. Jag är ju inte med i styrelsen längre men har i uppdrag att jobba färdigt med detta häfte så om ngt inte skulle stämma så får ngn i styrelsen hojta till. Beslutet från styrelsen är att trycka upp Allt jag söker (det gamla hederliga häftet) för det behövs – är nämligen slut i lagret, och att i slutet av häftet lägga till 20 sidor med nya lovsånger. 20 sidor innebär ju att vi som jobbar med häftet inte är uppbundna till ett låtantal utan kan klippa och klistra lite för att få in de vi vill. Peter Wärnlund är ansvarig för utväljandet av lovsånger och hans förslag skickas sedan ut till två remiss-grupper:en grupp bestående av vår musikkonsulent Patrik Sassersson och den andra gruppen bestående av musikkunniga medlemmar i vår organisation. Då ska dessa remiss-grupper kolla om låtarna funkar i olika sammanhang som tex på läger, i konfagrupper och i en gudstjänst. De får heller inte vara för svåra. Sedan ska allt sammanställas och gå på tryck. |
| Citera | |
| 21 July 2002 kl. 15:37 | |
|
Becka Gäst |
Att det ligger osålda kassetter kanske beror på att ingen vet om att de finns. Allt går att sälja med mördande reklam, och CD-skivor vore guld!!! |
| Citera | |
| 19 July 2002 kl. 23:53 | |
|
Micael C Gäst |
Det som händer med “Allt jag söker 2” för tillfället har Maria eller Peter Wärnlund bäst koll på. För er som tidigare var intreserade av att en CD-skiva skulle ges ut så kommer den troligen inte att bli av. Det finns nämligen allt för många osålda musikkasetter med alla lovsånger inspelade som ligger och är osålda. |
| Citera | |
| 18 July 2002 kl. 16:38 | |
|
Sarah Gäst |
Maria har semester i alla fall.Hon kommer tillbaka på måndag |
| Citera | |
| 18 July 2002 kl. 12:53 | |
|
Siggemartin Gäst |
Är det ingen som vet något eller har alla vetande personer semester? |
| Citera | |
| 9 July 2002 kl. 12:11 | |
|
Becka Gäst |
Jag undrar oxå! |
| Citera | |
| 8 July 2002 kl. 23:26 | |
|
Siggemartin Gäst |
Hur går det egentligen med denna nya sångbok, vad händer, händer det något? När kommer den? |
| Citera | |
| 7 October 2001 kl. 17:16 | |
|
Maria Gäst |
OK, nu kommer lite fakta |
| Citera | |
| 1 October 2001 kl. 19:37 | |
|
Karolina Gäst |
Eller Zacharias kanske var tvärsäker…dumt med olika besked. |
| Citera | |

Online just nu