Fråga Distriktsstyrelsen
Forum / Allmän diskussion / Fråga Distriktsstyrelsen
Skriv ett svar | Gå till första inlägget | Starta en ny diskussion
| 18 January 2012 kl. 22:49 | |
|
Jacob F Medlem |
Samuel G skrev:
råkade visst skriva fel, 15 mars som Torsten skrev är rätt!! Tack för infon! PS: Grattis Samuel, ditt inlägg var nr 42 i denna tråd… |
| Citera | |
| 17 January 2012 kl. 23:24 | |
|
Samuel G Medlem |
Samuel G skrev:
Det behövs även en verksamhetsberättelse, denna behöver inte vara inskickad sista mars! råkade visst skriva fel, 15 mars som Torsten skrev är rätt!! |
| Citera | |
| 17 January 2012 kl. 21:05 | |
|
Josef F Medlem |
Finns det en tolkning av vår syftesparagraf? http://vaxjo.svenskakyrkansunga.com/omsvenskaky… Eller ja, det finns ju en därunder, men är det det som är den officiella uttolkningen av paragrafen? Senast redigerad för 21 dagar sedan av Josef F. |
| Citera | |
| 13 January 2012 kl. 09:08 | |
|
Torsten T Medlem |
Lokalavdelningarnas verksamhetsberättelse skall finnas på medlemssidorna SENAST den 15 mars. |
| Citera | |
| 12 January 2012 kl. 22:23 | |
|
Tobias P Medlem |
Samuel G skrev:
Det behövs även en verksamhetsberättelse, denna behöver inte vara inskickad sista mars! Nehe? När ska den vara inne då? :P |
| Citera | |
| 12 January 2012 kl. 20:25 | |
|
Samuel G Medlem |
Motionsstoppet är 6 veckor innan årsmötet d.v.s. 16:e mars! Det bästa är ändå om man har skickat in dem senast 9:e mars då sista DS-mötet innan DÅM äger rum den 10:e! Ang. aktiv lokalavdelning gäller följande: Hoppas det svarar på dina frågor |
| Citera | |
| 8 January 2012 kl. 15:17 | |
|
Jacob F Medlem |
Hej, På förbundsårsmötet 2007 och 2009 var en av de första diskussionerna om rösträtt och “aktiva lokalavdelningar”. Denna diskussion var intensiv och många gånger refererades det till praxis. Nu är det så att mitt minne har svikit mig och jag behöver uppdatering om vad en aktiv lokalavdelning är för något. *Vilka personer (vilka poster) ska vara registrerade hos riksorganisationen och när måste dessa vara *Vilket datum ska verksamhetsberättelsen från lokalavdelningen in till distriktsstyrelsen? *Är det något mer som ska göras för att fortsätta vara en aktiv lokalavdelning? edit: språkligt fel Senast redigerad för ungefär en månad sedan av Jacob F. |
| Citera | |
| 22 December 2011 kl. 01:17 | |
|
Jacob F Medlem |
Nu när en grupp nyligen tillsats som behandlar detta område vill jag först lära mig mer om vilket mål och vilka metoder denna grupp har. Om jag därefter fortfarande vill ha en diskussion mellan distriktets medlemmar skickar jag helt enkelt in en motion. En lite lättare fråga att svara på: Vilket är datumet för motionsstopet till DÅM 2012? |
| Citera | |
| 21 December 2011 kl. 16:23 | |
|
Eric Maverick O Medlem |
Kan du utveckla punkten medlemsutveckling? |
| Citera | |
| 20 December 2011 kl. 23:51 | |
|
Jacob F Medlem |
Hej kära Distriktsstyrelse! Senaste tiden har det varit diskussioner här på hemsidan, men också ute på arrangemang, om medlemsutvecklingen i stiftet. Organisationens medlemmar bryr sig om sitt stift och vill driva det framåt. Men, allmän diskussion och småprat leder inte ofta till handling. Finns det möjlighet till en punkt på 2012 års Distriktsårsmöte som ger möjlighet till diskussion om medlemsutveckling? V.h. |
| Citera | |
| 17 March 2010 kl. 07:25 | |
|
Erik B Medlem |
Jacob F skrev:
Mhm… en gammal tråd, nu startar jag den igen =) DS: Hur många Medlemmar är det i Växjö stift och hur många lokalavdelningar är det, aktiva som icke aktiva? Kollade protokollet från DÅM förra året för ett tag sen och har för mig att det stod att vi hade ~1500 medlemmar. Lokalavdelningarna hittar du här: |
| Citera | |
| 16 March 2010 kl. 22:25 | |
|
Jacob F Medlem |
Mhm… en gammal tråd, nu startar jag den igen =) DS: Hur många Medlemmar är det i Växjö stift och hur många lokalavdelningar är det, aktiva som icke aktiva? |
| Citera | |
| 17 November 2006 kl. 12:02 | |
|
Markus N Medlem |
om inte jag minns fel så har oskarshamn blivit tillfrågade och tackat ja (ni andra i DS får rätta mig om jag har fel) |
| Citera | |
| 17 November 2006 kl. 08:17 | |
|
Emil J Medlem |
Enligt arrangemangslistan över 2007 (finns till vänster i menyn) så kommer MTM vara 23-25 mars. |
| Citera | |
| 17 November 2006 kl. 01:25 | |
|
Ann Onym Gäst |
Jag vet att det antagligen inte är bestämt än men jag undrar om ni vet vart MTM VT-07 ska hållas för någonstans. Detta är viktigt för mig att veta då det har en stor roll i hur länge jag ska stanna i Wales. Vilka ställen är uppe på förslag? |
| Citera | |
| 19 March 2006 kl. 12:56 | |
|
Robin J Medlem |
erh…31 mars – 2 april. =P |
| Citera | |
| 19 March 2006 kl. 02:50 | |
|
Johan S Medlem |
Men när är DÅM? |
| Citera | |
| 19 March 2006 kl. 02:41 | |
|
Linnea J Medlem |
har du tråkigt linn? |
| Citera | |
| 19 March 2006 kl. 01:34 | |
|
Linn S Avregistrerad |
31 mars – 2 april |
| Citera | |
| 19 March 2006 kl. 01:34 | |
|
Linn S Avregistrerad |
När är DÅM (dirstriksårsmötet)? |
| Citera | |
| 28 February 2006 kl. 13:42 | |
|
Anders T Medlem |
Ah, Linnea! :-) Se där, det kanske jag visste ändå, det låter nekant i alla fall. |
| Citera | |
| 27 February 2006 kl. 16:59 | |
|
Linnea J Medlem |
det är jag som är det anders. :) |
| Citera | |
| 27 February 2006 kl. 16:08 | |
|
Markus N Medlem |
som sagt det funkar inte alltid :P vet faktiskt inte vem det är… har bara koll på vilka jag är kontakt person för. men den som är det borde berätta det för dig med en gång. |
| Citera | |
| 27 February 2006 kl. 14:01 | |
|
Anders T Medlem |
Vem är kontaktperson för Pro Vero då? |
| Citera | |
| 25 February 2006 kl. 10:36 | |
|
Stefan L Medlem |
Jepp Jonna, vi ska försöka komma ihåg att skriva det här. Om vi inte gjort det innan nästa måndag (6/3) så påminn oss :) |
| Citera | |

Online just nu
Kommande arrangemang
Händer snart
Fråga
Statistik