Välj en färg för sidan Välj en färg för sidan Välj en färg för sidan Välj en färg för sidan Välj en färg för sidan Välj en färg för sidan

Glömt lösen?

Bli medlem

ICQ-blomma Online just nu

Kalender Kommande arrangemang

Grundkurs för Unga Ledare
17
feb
Mitterminsmöte- Fight for Faith
2
mar
Ung Pilgrim 11-13 läger 2
16
mar
Ung Pilgrim 10-12 läger 4
6
apr
Vårläger
20
apr
Distriktsårsmöte
27
apr
Fler arrangemang »

Hand Händer snart

fler ...

Frågetecken Fråga

Vill du att snön ska komma nu?
Ja!
21
Den har redan kommit dit jag bor!
4
Usch för snö, ge mig värme!!
6
Den kan komma på julafton!
4
Ja, det borde vara snö hela året!
2

Tidigare frågor »

Stats Statistik

Det senaste dygnet har 8 personer loggat in på sidan, samtidigt som 3 inlägg har skrivits i forumet. Hitta en slumpvis utvald medlem eller se vad som har hänt på sidan.

Troligt

Forum / Allmän diskussion / Troligt

Skriv ett svar | Gå till första inlägget | Starta en ny diskussion

1 March 2010 kl. 13:23
Ikis S
Medlem
Ikis

Hallo, är det bara jag som blev utan nummer dne här gången eller?! Lite segt att bli utan, nu när man för en gångs skull var med i den! :(

Citera
30 September 2009 kl. 17:32
anna c
Gäst

Okej, då vet jag:)

Citera
23 September 2009 kl. 11:12
Maria H
Medlem
Maria

Hej Anna!
Jag håller helt med dig!
Just de där 1-5 frågorna är ju ställda till förbundsordförande och det får ju han stå för.
Men man kan ju undra vem det är som väljer vilka frågor som ska besvara, den personen skulle ju kunna ställa andra frågor som rör Jesus och evangelisation mer.

Om du är ute efter att bara väcka debatt är detta ett bra ställe, men vill du kunna ställa någon mot väggen och få svar på dina frågor så rekommenderar jag att du vänder dig till förbundsordförande Johan Berkman (han som svarade på 1-5 frågorna) eller Troligt-redaktionen på riksnivå. Här i Växjö stift kan vi bara stå till svars för det som hamnar på det sista bladet som är stiftsknutet.
Troligt: 021-147141 eller troligt@svenskakyrkansunga.se
Johan vet jag inte riktigt hur man får tag på med tanke på att riksförbundets hemsida är väldigt långsam och har hållit på och ladda i ungefär 10 minuter nu.

Citera
23 September 2009 kl. 10:36
anna c
Gäst

Hittade ingen Troligt-rubrik, antar att det finns en någonstans.
Men jag läste den på jobbet häromdagen, (jag är inte med i Sku) och så stod det vad som är viktigast för sku, inringat mellan 1 och 5. Och det viktigaste var att ungdomar ska få bestämma i svenska kyrkan + att dricka rättvisemärkt te.

1. Exakt vad är det ungdomarna ska vara med och bestämma? (som de inte får vara med och bestämma annars?)

2. Har inte Jesus någon roll? Är inte det viktigt, att sprida evangeliet eller visa Sverige vår tro?

Citera