gudfinnsnoginte.se
Forum / Allmän diskussion / gudfinnsnoginte.se
Skriv ett svar | Gå till första inlägget | Starta en ny diskussion
| 11 June 2009 kl. 16:19 | |
|
Axel F Medlem |
Stöd gärna kampanjen som jag tänker starta www.christersturmarkfinnsnoginte.se Stackars Christer förresten som har Kristus i sitt eget namn… :-P |
| Citera | |
| 11 June 2009 kl. 15:34 | |
|
Adam O Medlem |
Emil J skrev:
För att vara människor som inte tror att Gud finns så lägger de ner förhållandevis mycket energi på honom :) Precis ;) Men jag förstår inte vad de har emot att två miljarder människor vill följa en person som undervisade om att kärleken är den enda rätta vägen… |
| Citera | |
| 10 June 2009 kl. 11:39 | |
|
Emil J Medlem |
För att vara människor som inte tror att Gud finns så lägger de ner förhållandevis mycket energi på honom :) |
| Citera | |
| 10 June 2009 kl. 11:30 | |
|
Niklas S Medlem |
Jisses att dom orkar :O Snacka om att de styrde frågorna genom att prata bra om deras åsikter å klanka ner på de religiösa. Men det var ju ganska kul att göra testet iallafall xD Jag tillhörde också den mindre delen av Sveriges befolkning som är mycket religiös XD haha |
| Citera | |
| 10 June 2009 kl. 01:24 | |
|
Adam O Medlem |
Jag… blir… så… trött… |
| Citera | |
| 9 June 2009 kl. 16:54 | |
|
Johannes G Medlem |
Jag tillhör också den “mindre del av Sveriges befolkning som är mycket religiös”. Jag tyckte det var lite alternativ för vissa frågor, kände inte att jag vill kryssa för något av alternativen om t ex abort. Som jag förstod det ville de att Sverige inte skulle vara så influerat av religion och inte att de ville få folk att sluta tro på Gud. Senast redigerad för mer än 2 år sedan av Johannes G. |
| Citera | |
| 9 June 2009 kl. 12:04 | |
|
Emil J Medlem |
Humanisterna (som de kallar sig, även om ateisterna förmodligen skulle vara ett bättre namn) har startat en kampanj som ska få folk att sluta tro på Gud eller nåt, jag vet inte. Man kan göra deras test på www.gufinnsnoginte.se. Jag tillhör den “mindre del av Sveriges befolkning som är mycket religiös” :P |
| Citera | |

Online just nu
Kommande arrangemang
Händer snart
Fråga
Statistik