Välj en färg för sidan Välj en färg för sidan Välj en färg för sidan Välj en färg för sidan Välj en färg för sidan Välj en färg för sidan

Glömt lösen?

Bli medlem

ICQ-blomma Online just nu

Kalender Kommande arrangemang

Grundkurs för Unga Ledare
17
feb
Mitterminsmöte- Fight for Faith
2
mar
Ung Pilgrim 11-13 läger 2
16
mar
Ung Pilgrim 10-12 läger 4
6
apr
Vårläger
20
apr
Distriktsårsmöte
27
apr
Fler arrangemang »

Hand Händer snart

fler ...

Frågetecken Fråga

Vill du att snön ska komma nu?
Ja!
21
Den har redan kommit dit jag bor!
4
Usch för snö, ge mig värme!!
6
Den kan komma på julafton!
4
Ja, det borde vara snö hela året!
2

Tidigare frågor »

Stats Statistik

Det senaste dygnet har 8 personer loggat in på sidan, samtidigt som 3 inlägg har skrivits i forumet. Hitta en slumpvis utvald medlem eller se vad som har hänt på sidan.

Världens Fest 2010

Forum / Allmän diskussion / Världens Fest 2010

Skriv ett svar | Gå till första inlägget | Starta en ny diskussion

15 June 2010 kl. 21:51
Jacob F
Medlem
Jacob

Hejsan.
Jag vet inte om detta är rätt forum för denna fråga, men huvudsaken är väll att frågan är förståelig.
Jag var en av de som inte var på Världens fest i Växjö i Juni.
Jag har inte hört så mycket från arrangemanget och inte heller sätt så många bilder därifrån.
Finns det någon möjlighet att några bilder därifrån kommer upp på hemsidan?
Det skulle vara kul att få titta på lite bilder =)

Citera
18 February 2010 kl. 22:17
Anna L
Medlem
Anna

Hur har ni det folk. Några som tänkt åka på världens fest nu när det är så nära och bra hihi :)

Citera
9 January 2009 kl. 21:46
Stine R
Medlem
Stine

Kul, klart att vi ska ha med folk från SKU i växjöstift! Bara ut och ragga i era lokalavdelningar! kommer att bli kanon kul!

Citera
9 January 2009 kl. 11:10
Magnus P. Wåhlin
Gäst

Hej!
Jag heter Magnus och är stiftsadjukt och arbetar på stiftskansliet i Växjö. Jag är projektledare för Världens Fest 2010 som ska hållas i Växjö 4-6 juni det året.
Det är en fest som manifesterar Svenska kyrkans internationella arbete och naturligtvis hoppas vi att många från Svenska Kyrkans Unga ska vara med. Vi räknar med minst 2500 besökare varav kanske 3-400 internationella gäster. Vid festen är det naturligtvis mycket jobb sonm ska göras och just nu söker vi mötesvärdar som kan vara med och hjälpa till. Vi ha ca 90 stycken redan men behöver bli fler. Det kan handla om att möta göster vid tåg och flyg, vara gudstjänstvärd eller seminarievärd och allt annat som kan behövas göras.
Vill du vara med? Uppdraget är ideelt men du kan räkna med en kul upplevelse! Vi bjuder förstås på anmälningsavgift, kost och logi på mötet samt en utbildning innan så man känner sig säker på vad det är man ska göra. Utbildningarna är i Växjö 16/5 2009, 17/10 2009 och 20-21/3 2010.
Vill du anmäla dig eller har frågor kontaktar du magnus Folcker på Sensus. magnus.folcker@sensus.se

Citera