Välj en färg för sidan Välj en färg för sidan Välj en färg för sidan Välj en färg för sidan Välj en färg för sidan Välj en färg för sidan

Glömt lösen?

Bli medlem

ICQ-blomma Online just nu

Kalender Kommande arrangemang

Nattkamp
25
sep
Mitterminsmöte HT 2010 - Big mac & co
1
okt
Bibelhelg
1
okt
Minior- och juniorläger
8
okt
Minior- och juniorläger
15
okt
Inspirationshelg för konfirmandassistenter
12
nov
Fler arrangemang »

Hand Händer snart

fler ...

Frågetecken Fråga

Vem tycker du ska bli Växjö Stifts nya biskop?
Jan-Olof Johansson
5
Lisa Tegby
1
Kjell O. Lejon
| 0
Per Eckerdal
| 0
Dag Sandahl
2
Annan person
1
Ingen aning
6

Tidigare frågor »

Stats Statistik

Det senaste dygnet har 16 personer loggat in på sidan, samtidigt som 5 inlägg har skrivits i forumet. Hitta en slumpvis utvald medlem eller se vad som har hänt på sidan.

Pålistan

Forum / Läger & sån't / Pålistan

Skriv ett svar | Gå till första inlägget | Starta en ny diskussion

6 Februari 2009 kl. 18:18
Johanna P
Medlem
Johanna

Done!

Citera
6 Februari 2009 kl. 11:59
Emil J
Medlem
Emil

Jag pushar och bumpar pålistan lite! Dels är det dags för alla som redan skrivit upp sig att se över om man har något annat man skulle hjälpa till med och sen saknar vi ju massor av er som är aktiva här.

In i er profil och skriv upp er i pålistan!

Citera
19 Oktober 2007 kl. 23:55
Eric H
Medlem
Eric

David S skrev:
Man skulle kunna göra så att pålistan blir ett aktivt val som förnyas en gång om året. Antingen väljer man “Nej, jag vill inte medverka” eller så skriver man i vad man kan tänkas hjälpa till med. Blir det för påfluget?

Kanske inte påfluget, men kan kanske upplevas lite som ett krav att man måste kunna något. Själv tror jag att på-listan fungerar rätt bra som den gör nu. Skyltas det inte allt för mycket om den så innebär det kanske också att bara de medlemmar som faktiskt vill å kan anmäler sig?
Det beror ju iofs lite på DS grundtanke om på-listan. En lista för att samla så mycket kompetens som möjligt, eller en lista för att samla de som kan och faktiskt vill göra något?

Citera
19 Oktober 2007 kl. 23:50
Patrik S
Medlem
Patrik

okej, man ska alltså bara få välja om den ska vara synlig eller inte?!

Citera
19 Oktober 2007 kl. 23:48
David S
Medlem
David

Patrik S skrev:
men måsta alla skriva om sin lista då?!
Nej, det som skrivits tidigare finns kvar i så fall.

Citera
19 Oktober 2007 kl. 23:47
Patrik S
Medlem
Patrik

nej, det låter som en kanonidé, men måsta alla skriva om sin lista då?!

Citera
19 Oktober 2007 kl. 23:46
David S
Medlem
David

Man skulle kunna göra så att pålistan blir ett aktivt val som förnyas en gång om året. Antingen väljer man “Nej, jag vill inte medverka” eller så skriver man i vad man kan tänkas hjälpa till med. Blir det för påfluget?

Citera
19 Oktober 2007 kl. 23:44
Eric H
Medlem
Eric

Lugn Patrik, vi i bandet har inte alls akut behov för en sådan lista :P

Senast redigerad för 1052 dygn sedan av Eric H.
Citera
19 Oktober 2007 kl. 23:28
Emil J
Medlem
Emil

Nja, alla ska nog inte ha tillgång till den, det hämmar nog mer än vad det uppmuntrar folk att skriva på den. Alla som anser sig behöva ett utdrag får väl begära det av DS, ska nog inte vara några problem för bandet att få en lista på alla som anmält att de kan spela ett instrument.

Citera
19 Oktober 2007 kl. 23:23
Patrik S
Medlem
Patrik

kan inte ALLA få tillgång till Pålistan, det tycker jag iaf! om man behöver folk till lite vad som helst så kan ju det va bra, vi i kommande VM-band är o behov av den iaf!

Citera
2 Augusti 2007 kl. 15:38
Emil J
Medlem
Emil

Maria K skrev:
Fast jag är lite osäker på vad jag kan hjälpa till med…

Är man bara sugen på att hjälpa till räcker det att skriva det! Typ: “Jag vill hjälpa till med nåt…” :)

Citera
2 Augusti 2007 kl. 13:54
David S
Medlem
David

Maria K skrev:
Nu är jag med på listan. Fast jag är lite osäker på vad jag kan hjälpa till med…
Bra jobbat! Det behövs alltid folk som hjälper till.

Citera
2 Augusti 2007 kl. 13:45
Maria K
Medlem
Maria

Nu är jag med på listan. Fast jag är lite osäker på vad jag kan hjälpa till med…

Citera
6 Juli 2007 kl. 19:20
David S
Medlem
David

Just nu är det 15 personer på Pålistan. Bland annat har vi folk som gärna håller i hörnor på läger och hjälper till med sång. Kan du också tänka dig att hjälpa till någon gång? Skriv på pålistan i din profil!

Citera
4 Juli 2007 kl. 12:10
Pernilla G
Medlem
Pernilla

Redan gjort! =)

Citera
4 Juli 2007 kl. 11:12
Emil J
Medlem
Emil

Nu kan du fylla i pålistan i din profil! In å skriiiiiv!

Citera
29 Juni 2007 kl. 19:54
Emil J
Medlem
Emil

I nästa version av sidan kommer man kunna fylla i pålistan direkt i sin profil! Det blir bra det :)

Citera
4 Januari 2007 kl. 16:07
Magnus S
Medlem
Magnus

Vi behöver alltid namn till olika saker som händer runt om i stiftet. Ju fler vi är som hjälps år ju roligare blir det.

Citera
4 Januari 2007 kl. 15:28
Ylva L
Medlem
Ylva

Skriv på pålistan!

Citera
3 Januari 2007 kl. 20:44
Magnus S
Medlem
Magnus

När jag kollat runt här på forumet låter det som att många varit osäkra vad “Pålistan” är.

Den är en lista med namn som kan tänka sig att ställa upp och hjälpa till under läger och i olika utredningar och grupper. När man skrivit på listan så innebär det att man sagt ja till att man kan få ett samtal om en förfrågan om att hjälpa till med någonting.

Detta innbär dock inte att man har sagt ja till att hjälpa till jämt utan när du själv kan. Det är fritt att säga nej när förfrågan kommer.

Om man vill skriva upp sig på “Pålistan” så kan man skicka ett mail eller PM till mig.

Citera
Du måste vara inloggad för att se den sidan.