Välj en färg för sidan Välj en färg för sidan Välj en färg för sidan Välj en färg för sidan Välj en färg för sidan Välj en färg för sidan

Glömt lösen?

Bli medlem

ICQ-blomma Online just nu

Kalender Kommande arrangemang

Resa till Demokratikonferensen
1
jun
Nattkamp 2012
29
sep
Minior- och Juniorläger
5
oct
Mitterminsmöte
12
oct
Fler arrangemang »

Hand Händer snart

Lerduveskytte
SKUJ, Thursday

EPIC-KFUM
SKUJ, Friday

fler ...

Frågetecken Fråga

Kommer Du på Nattkampen?
Självklart! Jag ska ju vara funkis
4
Ja, jag kommer för att vinna!
| 0
Nej, något annat kom i vägen :(
2

Tidigare frågor »

Stats Statistik

Det senaste dygnet har 4 personer loggat in på sidan, samtidigt som 3 inlägg har skrivits i forumet. Hitta en slumpvis utvald medlem eller se vad som har hänt på sidan.

vintermote.nu

Forum / Läger & sån't / vintermote.nu

Skriv ett svar | Gå till första inlägget | Starta en ny diskussion

22 November 2005 kl. 19:26
David S
Medlem
David

72 anmälda ser jag. Var tittar du?

Citera
22 November 2005 kl. 17:46
Stefan L
Medlem

Jag ser bara 8 anmälda här på denna sidan.
Jag fattar inte…

Citera
22 November 2005 kl. 16:27
David S
Medlem
David

Synkroniseringen mellan den här webbplatsen och vintermote.nu är komplett. Om någon registrerar sig här dyker de upp där och vice versa.

Citera
1 May 2005 kl. 14:25
David
Gäst

Nu är domänen registrerad för ytterligare två år.

Citera
27 April 2005 kl. 17:49
David
Gäst

Jag har kontaktat Mikael Glimsjö med information om hur domänen ska förnyas, så det sker förhoppningsvis innan veckan är slut.

Citera
15 April 2005 kl. 11:05
Emil J
Gäst

Orren: Nä inte om det iaf :) Du har fårr inloggningsuppgifterna av mig väl? Så att du kan börja bygga och testa sida när allt fungerar igen.

Citera
14 April 2005 kl. 14:08
Orren
Gäst

k, då tar jag det som att jag inte behöver snacka med nån i DS.

Citera
12 April 2005 kl. 22:52
Emil J
Gäst

Orren: DS vet redan om detta men just nu ska David Svensson ta en koll på detta eftersom han reggade sidan först. Förhoppningsvis kan vi skriva över sidan till Svenska kyrkans unga i Växjö stift så kommer ju allt funka per automatik i framtiden när Micke eller Hillevi får räkningarna :)

Citera
12 April 2005 kl. 17:41
Orren
Gäst

Hej!
Har också noterat att domännamnet är ledigt och tänkte kontakta DS angående detta. Visste inte heller vem som egentligen hade ansvar för adressen, men jag ska kontakta DS snarast då jag har övrigt ansvar för info via webben för årets vintermöte!

/ Eric, Vintermöteskommittén

Citera
12 April 2005 kl. 15:00
Martin
Gäst

Intressant att alla anmälde sig via hemsidan. Det är ibland en massa snack om att alla inte har tillgång till internet och att en del blir utestängda om man inte kan få information och anmäla sig på traditionellt vis. Men det här visar ju att i alla fall alla vintermötesdeltagare har tillgång till internet. Det är bra! Utvecklingen har gått framåt.

Det var när jag, Axel, David, Magglo och Henric arrangerade vintermötet (01/02) som adressen för första gången registrerades och användes. Vill minnas att den sedan överläts den till nästkommande kommitté. Men det är nog som Emil säger, det är inte riktigt klart vem som äger den. Kanske något för årets kommitté att ta upp med DS eller IS, vad vet jag?

Citera
12 April 2005 kl. 10:54
Emil J
Gäst

Jo det är noterat härifrån också…tror att det är lite strul med vem som egentligen äger den. I vilket fall så ska den givetvis resistreras igen för vintermote.nu/vintermöte.nu är ju en inarbetad sida. Senaste vintermötet anmälde sig alla (!) deltagare via hemsidan.

Citera
12 April 2005 kl. 10:46
Anders
Gäst

Jag såg att domänen vintermote.nu är ledig. Ingen som vill betala den? :) Det vore väl synd om den “försvann”.

// Anders

Citera