vintermote.nu
Forum / Läger & sån't / vintermote.nu
Skriv ett svar | Gå till första inlägget | Starta en ny diskussion
| 22 November 2005 kl. 19:26 | |
|
David S Medlem |
72 anmälda ser jag. Var tittar du? |
| Citera | |
| 22 November 2005 kl. 17:46 | |
|
Stefan L Medlem |
Jag ser bara 8 anmälda här på denna sidan. |
| Citera | |
| 22 November 2005 kl. 16:27 | |
|
David S Medlem |
Synkroniseringen mellan den här webbplatsen och vintermote.nu är komplett. Om någon registrerar sig här dyker de upp där och vice versa. |
| Citera | |
| 1 May 2005 kl. 14:25 | |
|
David Gäst |
Nu är domänen registrerad för ytterligare två år. |
| Citera | |
| 27 April 2005 kl. 17:49 | |
|
David Gäst |
Jag har kontaktat Mikael Glimsjö med information om hur domänen ska förnyas, så det sker förhoppningsvis innan veckan är slut. |
| Citera | |
| 15 April 2005 kl. 11:05 | |
|
Emil J Gäst |
Orren: Nä inte om det iaf :) Du har fårr inloggningsuppgifterna av mig väl? Så att du kan börja bygga och testa sida när allt fungerar igen. |
| Citera | |
| 14 April 2005 kl. 14:08 | |
|
Orren Gäst |
k, då tar jag det som att jag inte behöver snacka med nån i DS. |
| Citera | |
| 12 April 2005 kl. 22:52 | |
|
Emil J Gäst |
Orren: DS vet redan om detta men just nu ska David Svensson ta en koll på detta eftersom han reggade sidan först. Förhoppningsvis kan vi skriva över sidan till Svenska kyrkans unga i Växjö stift så kommer ju allt funka per automatik i framtiden när Micke eller Hillevi får räkningarna :) |
| Citera | |
| 12 April 2005 kl. 17:41 | |
|
Orren Gäst |
Hej! / Eric, Vintermöteskommittén |
| Citera | |
| 12 April 2005 kl. 15:00 | |
|
Martin Gäst |
Intressant att alla anmälde sig via hemsidan. Det är ibland en massa snack om att alla inte har tillgång till internet och att en del blir utestängda om man inte kan få information och anmäla sig på traditionellt vis. Men det här visar ju att i alla fall alla vintermötesdeltagare har tillgång till internet. Det är bra! Utvecklingen har gått framåt. Det var när jag, Axel, David, Magglo och Henric arrangerade vintermötet (01/02) som adressen för första gången registrerades och användes. Vill minnas att den sedan överläts den till nästkommande kommitté. Men det är nog som Emil säger, det är inte riktigt klart vem som äger den. Kanske något för årets kommitté att ta upp med DS eller IS, vad vet jag? |
| Citera | |
| 12 April 2005 kl. 10:54 | |
|
Emil J Gäst |
Jo det är noterat härifrån också…tror att det är lite strul med vem som egentligen äger den. I vilket fall så ska den givetvis resistreras igen för vintermote.nu/vintermöte.nu är ju en inarbetad sida. Senaste vintermötet anmälde sig alla (!) deltagare via hemsidan. |
| Citera | |
| 12 April 2005 kl. 10:46 | |
|
Anders Gäst |
Jag såg att domänen vintermote.nu är ledig. Ingen som vill betala den? :) Det vore väl synd om den “försvann”. // Anders |
| Citera | |

Online just nu
Kommande arrangemang
Händer snart
Fråga
Statistik