Mitterminsmöte VT06 Torslunda
Forum / Läger & sån't / Mitterminsmöte VT06 Torslunda
Skriv ett svar | Gå till första inlägget | Starta en ny diskussion
| 2 February 2006 kl. 19:17 | |
|
Maria H Medlem |
Konfirmander? Konfi-monster heter det :P |
| Citera | |
| 2 February 2006 kl. 16:25 | |
|
Rikard " Medlem |
skulle varit kul med mtm men tacka vet jag att jobba här på tallnäs den helgen och ta hand om en massa bedårande konfirmande :P !!! JIPPI!!!! JAAAA!!!! |
| Citera | |
| 2 February 2006 kl. 15:57 | |
|
Maria H Medlem |
Nä, bara 36 dagar och två timmar ungefär :) |
| Citera | |
| 1 February 2006 kl. 23:37 | |
|
Ylva L Medlem |
Det är inte sååå jätte lång tid kvar nu =D |
| Citera | |
| 1 February 2006 kl. 12:57 | |
|
Patrik S Medlem |
nej det har jag inte…men kan kolla mig för om det! |
| Citera | |
| 1 February 2006 kl. 12:12 | |
|
Martina H Medlem |
Jag har hört en hel del om mtm =) ..kan nog bli bra… |
| Citera | |
| 1 February 2006 kl. 09:40 | |
|
Maria H Medlem |
Patrik, har du hört något mer från Öland ännu? |
| Citera | |
| 27 January 2006 kl. 13:17 | |
|
Hillevi A Medlem |
Nja så anonym tycker jag inte att jag är. Sidan kastade viss ut mig så det blev ingen avsändare i det förra inlägget men det var jag som skrev det. Må så gott! |
| Citera | |
| 27 January 2006 kl. 13:14 | |
|
Ann Onym Gäst |
Hej vänner! Så här ligger det hela till. Varje lokalavdelning har en informatör. Denna informatör får informatörspost ca en gång i månaden. Senaste utskicket gick 17 januari och borde vara hos er några dagar efteråt. I detta utskick fanns inbjudan till Mitterminsmötet. Om ni inte har fått någon info så är det dax att kolla vem som är er informatör och som inte delar ut posten. Här kommer det viktigaste. Mitterminsmöte i Torslunda – Färjestaden, ankomst 10 mars kl 18 och slut den 12 mars ca kl 14. Kostnad 550:- men för medlem 350:-. Anmälan senast den 27 februari, använd hemsidan det är lättast. Välkommen till Mitterminsmötet i Torslunda, “We are a family”! |
| Citera | |
| 27 January 2006 kl. 09:53 | |
|
Maria H Medlem |
Fast vad jag vet så ska det ha kommit ut en inbjudan till församlingar och så, där står det ju en del om vad som ska hända… |
| Citera | |
| 26 January 2006 kl. 22:43 | |
|
Patrik S Medlem |
info från öland: om man är medlem i SKU kostar det 350 kr, mer vet vi inte… kommentar: KASS! |
| Citera | |
| 20 January 2006 kl. 22:45 | |
|
Maria E Medlem |
äsch… hur som helst blev jag nyligen anmäld till någon slags ledarutbildning på vår stiftsgård samma helg som mtm. Vet inte riktigt hur det gick till, men nu ska jag ju dit i alla fall. Och då blir det ännu svårare att åka på mtm… |
| Citera | |
| 20 January 2006 kl. 22:32 | |
|
Stefan L Medlem |
inte för långt… |
| Citera | |
| 20 January 2006 kl. 22:29 | |
|
Maria E Medlem |
Jens, vi har uppenbarligen olika syn på vad som är långt. Från kumla är det långt. Från älvsbyn är det så onaturligt många mil att ordet “långt” inte kan användas, det räcker inte till. Så jag håller fast vid att det är för långt att åka från kumla :) |
| Citera | |
| 19 January 2006 kl. 16:59 | |
|
Stefan L Medlem |
De e dags att börja bli klar snart. Så rå hit med info nu :) |
| Citera | |
| 19 January 2006 kl. 15:11 | |
|
Patrik S Medlem |
har snackat me “folk” från öland…dom har tydligen inte planerat så mycket än så det finns kanske inte så mycke info att läga upp! men ska tjata på doM! |
| Citera | |
| 19 January 2006 kl. 00:03 | |
|
Eric H Medlem |
Iaf jag fick hemskickat hela affischen om mitterminsmötet på öland. Tips kanske att saxa hela den texten och slänga upp på deras sida här på siten? Alla i DS har fått det mailat till sig vet jag. |
| Citera | |
| 18 January 2006 kl. 23:55 | |
|
Claus B Medlem |
Emil, klart du skulle gått omkring med ett plakat! ;-) |
| Citera | |
| 18 January 2006 kl. 21:41 | |
|
Stefan L Medlem |
Jaaaaaaaaaa! ÅK =D |
| Citera | |
| 18 January 2006 kl. 21:35 | |
|
Emil J Medlem |
Sluta tramsa med er båda två! Stefan: Vintermöteskommittén hade ingen jättebra info, men det nödvändiga om sista anmälsningsdag osv fanns där. Maria: Jag la upp länken som en förstasidesnyhet på denna sida, mer kunde väl knappast begäras. Eller skulle jag gått omkring med ett plakat också? Mitterminsmötesfolket (vilka ni nu är): Fixa upp lite info nu! Alla andra: Åk på mitterminsmöte! :) |
| Citera | |
| 18 January 2006 kl. 21:16 | |
|
Maria H Medlem |
Vi hade en egen hemsida som ni hade kunnat hänvisa till bättre. :P |
| Citera | |
| 18 January 2006 kl. 15:15 | |
|
Stefan L Medlem |
Maria…all den info som ni inte gav då eller?!! |
| Citera | |
| 17 January 2006 kl. 21:30 | |
|
Maria H Medlem |
Jag vill inte bara ha priset på Mitterminsmötet, jag vill ha info om vad som ska hända, sista anmälningsdag osv… Allt sånt där som är bra att veta!! |
| Citera | |
| 17 January 2006 kl. 19:23 | |
|
Johan S Medlem |
Jag höjer budet..83% dankenhet.. |
| Citera | |
| 17 January 2006 kl. 19:04 | |
|
Stefan L Medlem |
För övrigt så tror jag att lägret kommer innehålla 72% dankenhet. |
| Citera | |

Online just nu