Mitterminsmöte VT06 Torslunda
Forum / Läger & sån't / Mitterminsmöte VT06 Torslunda
Skriv ett svar | Gå till första inlägget | Starta en ny diskussion
| 27 Mars 2009 kl. 19:21 | |
|
Stine R Medlem |
haha jaa rasmus instämmer! :D en halv meter snö över 100 ungdomar och massa Jesus, kan de bli bättre, på Öland dessutom!? |
| Citera | |
| 27 Mars 2009 kl. 17:06 | |
|
Rasmus W Medlem |
Vilket niceigt LÄGER asså ^ (Var bara tvungen att skriva här igen. Kan ju inte missa att skriva i ngt som rör torslunda^) |
| Citera | |
| 20 Mars 2006 kl. 14:43 | |
|
Stefan L Medlem |
ajajjajajja de e bara att skicka upp! |
| Citera | |
| 20 Mars 2006 kl. 13:02 | |
|
Emil J Medlem |
Jo det stämmer bilderna kollas innan de publiceras. Men jag vill återigen säga att alla anmälda har godkänt extern bidpublicering, dvs har godkänt att vi visar bilderna för alla som surfar in på sidan. Men vi kommer ändå bara visa bilderna för inloggade medlemmar. |
| Citera | |
| 19 Mars 2006 kl. 16:37 | |
|
Eric H Medlem |
Bror, ja, det är korrekt uppfattat! Dessutom så tror jag redan nu det är någon som kollar bilden innan den blir godkänd och uppskickad. Iaf var det tänkt så. |
| Citera | |
| 19 Mars 2006 kl. 15:36 | |
|
Mattias P Medlem |
Okej vi i Torslunda har förstått att det är OK att visa bilderna. Vi skickar över bilderna och så får ansvariga se till att plocka bort de som inte vill vara med. Vi kommer göra detta så fort vi hinner. |
| Citera | |
| 17 Mars 2006 kl. 21:59 | |
|
Mikael J Medlem |
jag har en 130 bilder från mtm kommer att skicka ner en skiva till torslunda ganska snart… // Micke |
| Citera | |
| 17 Mars 2006 kl. 20:49 | |
|
Gustav H Medlem |
Om det nu är så att det var 1 eller 2 som inte ville ha sina bilder publicerade på sidan.. Då kan vi alltså inte ha några bilder alls från det lägret, uppladdade av arrangörer eller deltagare, om inte någon kollar igenom allt och ser till att dessa personer inte är med? Eller? |
| Citera | |
| 17 Mars 2006 kl. 17:23 | |
|
Alexander H Medlem |
självklart vill man ha bilderna! |
| Citera | |
| 17 Mars 2006 kl. 16:56 | |
|
Cissi B Medlem |
klart man vill ha bilderna ! Kollade på dom som ändå kommit upp nyss…Lyckades bli skymd säkert på tre-fyra kort !!! Sen var inte kameran där jag var… |
| Citera | |
| 17 Mars 2006 kl. 16:05 | |
|
Patrik S Medlem |
jag vill lätt ha bilderna! tycker ändå att dom borde komma upp på sidan..smidigare de än å pilla med skivor o grejjer… |
| Citera | |
| 17 Mars 2006 kl. 15:42 | |
|
Robin J Medlem |
Som jag trodde. Men nu har jag hört att alla som är intresserade av bilder ska skriva upp det här, så fixas en skiva med bilderna eller något liknande. Jag är fett på iallfall. |
| Citera | |
| 17 Mars 2006 kl. 14:52 | |
|
Emil J Medlem |
Alla som anmäler sig via hemsidan har godkänt intern webpublicering, dvs att alla medlemmar men ingen annan får se bildera. Bilder som laddas upp hit kan bara ses av medlemmar i Svenska kyrkans unga. |
| Citera | |
| 16 Mars 2006 kl. 21:15 | |
|
Eric H Medlem |
Dom bilderna borde ju fungera på samma sätt som alla andra bilder som laddas upp. Sedan är det upp till administratörerna att se till att inga bilder på folk som inte vill bli publicerade ramlar upp på sidan. |
| Citera | |
| 16 Mars 2006 kl. 19:55 | |
|
Susanna B Medlem |
håller med fia!!! lägg in bilderna som visades i cafeét!!! kramar o takc för en härlig snöig helg i torslunda:D |
| Citera | |
| 16 Mars 2006 kl. 19:33 | |
|
Robin J Medlem |
Om inte jag minns fel får deltagarna valfrihet att göra det. Visst, sen är det kanske en eller två som har sagt nej, men isåfall borde man ju ta reda hur dom ser ut istället för att dissa alla bilder p.g.a. en medlem. Eller har jag fel? |
| Citera | |
| 16 Mars 2006 kl. 19:20 | |
|
Mattias P Medlem |
De bilder som vi i Torslunda tog under lägret lovade vi att bara visa under helgen eftersom vi inte vet om alla tillåter att bilderna läggs ut på nätet. |
| Citera | |
| 16 Mars 2006 kl. 19:05 | |
|
Sofia U Medlem |
Varför läggs inte bilderna som visades på mtm upp?? (de som visades på kvällarn) de borde ju va hen hel del!! Kramar alla min vänner alla som ja känner |
| Citera | |
| 16 Mars 2006 kl. 14:44 | |
|
Anders T Medlem |
Sicken danken bild på lägerbandet (?)! |
| Citera | |
| 14 Mars 2006 kl. 17:22 | |
|
Patrik S Medlem |
ingen som har lite bilder o lägga upp?? |
| Citera | |
| 13 Mars 2006 kl. 22:14 | |
|
Linn H Medlem |
Tack för ett underbart läger allihopa :D fortfarande helt danken och trött efter det! hehe! |
| Citera | |
| 13 Mars 2006 kl. 22:11 | |
|
Cissi B Medlem |
Gustav: Äh, 1:an =P Den behövs inte ! ska bara ta mej nerför berget så e jag framme ! ;) |
| Citera | |
| 13 Mars 2006 kl. 21:03 | |
|
Evelina K Medlem |
Det var underbart..!!!! Trevligt med alla människor… Bra gudstjänster, trevliga präster, hårda golv,bra band, trygghet.. Saknad Pernilla.. Mycket trevlig Kalmar-bo..=) Evelina längtar till växjös DÅM som hon planerar att besöka.. |
| Citera | |
| 13 Mars 2006 kl. 18:13 | |
|
Ylva L Medlem |
Ja, nu är man hemma igen. Lika ensamt som vanligt. Men så är det. Lever man med 100 pers runt omkring sig en helg, och sen kommer hem blir det ju lite ensamnt. |
| Citera | |
| 13 Mars 2006 kl. 17:55 | |
|
Maria H Medlem |
Tack tack tack! Underbart läger! |
| Citera | |

Online just nu
Kommande arrangemang
Händer snart
Fråga
Statistik