MTM Höst-10 Söderåkra
Forum / Läger & sån't / MTM Höst-10 Söderåkra
Skriv ett svar | Gå till första inlägget | Starta en ny diskussion
| 14 January 2011 kl. 20:45 | |
|
Hanna B Medlem |
Ikis S skrev:
Nej, det hade vi inte.. Varför undrar du? okej. Nä bara lite nyfiken :P |
| Citera | |
| 8 January 2011 kl. 14:15 | |
|
Ikis S Medlem |
Hanna B skrev:
Vad var det egentligen för bibelord för MTM Söderåkra? Nej, det hade vi inte.. Varför undrar du? |
| Citera | |
| 8 January 2011 kl. 13:45 | |
|
Torsten T Medlem |
Tror inte att de hade något särskillt bibelord |
| Citera | |
| 8 January 2011 kl. 12:30 | |
|
Hanna B Medlem |
Vad var det egentligen för bibelord för MTM Söderåkra? |
| Citera | |
| 6 October 2010 kl. 17:09 | |
|
Erik B Medlem |
Jacob F skrev:
hehe…:P Tänkte att det kunde ju vara kul att ha bilder på flera ställen..eller? Nej så var det inte, när man lägger upp bilder så måste man byta arrangemang för att de ska komma rätt och det glömde jag. Jag kan absolut ändra de, men jag vet inte hur man gör:/ Fråga: Kan jag som medlem ta bort bilder som jag själv lagt upp på något vis eller måste hemsidegruppen fixa det? Jag fixar’t ;) |
| Citera | |
| 6 October 2010 kl. 07:47 | |
|
Hanna B Medlem |
Jacob F skrev: hehe…:P Tänkte att det kunde ju vara kul att ha bilder på flera ställen..eller? Nej så var det inte, när man lägger upp bilder så måste man byta arrangemang för att de ska komma rätt och det glömde jag. Jag kan absolut ändra de, men jag vet inte hur man gör:/ Fråga: Kan jag som medlem ta bort bilder som jag själv lagt upp på något vis eller måste hemsidegruppen fixa det? jag ställer samma fråga. Råkade göra samma misstag xD haha |
| Citera | |
| 5 October 2010 kl. 21:05 | |
|
Jacob F Medlem |
Ikis S skrev:
Lite kul bara att Jacob har lagt upp bilder ifrån MTM på BH… Det blev ju inte nån BH!!! XD hehe…:P Tänkte att det kunde ju vara kul att ha bilder på flera ställen..eller? Nej så var det inte, när man lägger upp bilder så måste man byta arrangemang för att de ska komma rätt och det glömde jag. Jag kan absolut ändra de, men jag vet inte hur man gör:/ |
| Citera | |
| 5 October 2010 kl. 19:48 | |
|
Ikis S Medlem |
Lite kul bara att Jacob har lagt upp bilder ifrån MTM på BH… |
| Citera | |
| 5 October 2010 kl. 19:32 | |
|
Ikis S Medlem |
Mattias K skrev:
Skum känsla att inte vara med på MTM… Du var så välkommen så, synd att du inte kom! :’( |
| Citera | |
| 4 October 2010 kl. 23:59 | |
|
Erik B Medlem |
Mattias K skrev:
Skum känsla att inte vara med på MTM… Vi (eller i alla fall jag) saknar dig! :’( |
| Citera | |
| 4 October 2010 kl. 21:41 | |
|
Pernilla S Medlem |
Nu är jag så Fruktansvärt TRÖTT! Nu ska jag krypa ner i min säng innan jag svimmar. Vill egentligen sitta å titta på alla bilderna från mtm, bara minnas allt. Får drömma istället. Hemkunskapsläxan kommer att gå åt skogen imon för jag har knappt pluggat nåt. Iaf, GOD NATT alla trötta SKUare! :) <3 |
| Citera | |
| 4 October 2010 kl. 21:24 | |
|
Mattias K Medlem |
Skum känsla att inte vara med på MTM… |
| Citera | |
| 4 October 2010 kl. 15:29 | |
|
Pernilla S Medlem |
Grymt härligt läger! Som många säkert har hört talas om, har jag i princip sovit mig igenom skoldagen. men Vad gör det? När man har haft kul och helt awsome MTM i helgen! :D <3 |
| Citera | |
| 3 October 2010 kl. 21:05 | |
|
Christer S Medlem |
Danket!!! Grymt härligt läget. Tack folket. |
| Citera | |
| 3 October 2010 kl. 19:36 | |
|
Samuel G Medlem |
Hoppas lägret var kul och att de flesta inte sov mer än ett par timmar;) Senast redigerad för mer än ett år sedan av Samuel G. |
| Citera | |
| 3 October 2010 kl. 15:07 | |
|
Ikis S Medlem |
Det har varit toppen! Nu ska jag hem till min mormor och äta kräftor, när jag egentligen bara vill sova… ;) |
| Citera | |
| 3 October 2010 kl. 10:56 | |
|
Maria H Medlem |
Verkar på anmälningslistan som ni blev ett gäng! Skulle tro att ni håller på att fira gudstjänst just nu. Hoppas ni haft en härlig helg tillsammans! :D |
| Citera | |
| 2 October 2010 kl. 00:32 | |
|
Hanna B Medlem |
wooho! Mtm är i full gång. Måste säga att det varit en väldigt trevlig första dag ;) ser fram emot i morgon (eller tjaa egentligen senare idag..) |
| Citera | |
| 1 October 2010 kl. 19:21 | |
|
Johanna P Medlem |
Ikis S skrev:
Japp Erik.. Sovsäck och liggunderlag/luftmadras är det som gäller.. Om du inte är sugen på att sova på ett hårt golv vill säga! ;) Eller så kan man göra som jag och åka på läger utan sovsäck och komma hem med en pojkvän. :) |
| Citera | |
| 1 October 2010 kl. 12:25 | |
|
Ikis S Medlem |
Japp Erik.. Sovsäck och liggunderlag/luftmadras är det som gäller.. |
| Citera | |
| 30 September 2010 kl. 21:08 | |
|
Erik B Medlem |
Förvirrad som jag är verkar jag ha tappat bort min packlista, så jag tänkte bara höra om det är sovsäck och liggunderlag som gäller som vanligt? Och när går kalmarbilen? (Och jag antar att den går från stationen?) |
| Citera | |
| 30 September 2010 kl. 19:20 | |
|
Pernilla S Medlem |
20 timmar kvar :D nu räknar vi ner på se sista timmarna! Vad kul vi har imon vid den här tiden! Spänd av förundran, om vad som ska hända om ett dygn och de andra dagarna! TAGGA! :D <3 |
| Citera | |
| 30 September 2010 kl. 14:18 | |
|
Ikis S Medlem |
Tänk… |
| Citera | |
| 25 September 2010 kl. 13:06 | |
|
Markus N Medlem |
Är det någon som kör bil (och har plats) som har vägarna förbi Ljungby, Växjö eller Värnamo till eller från MTM? |
| Citera | |
| 23 September 2010 kl. 21:53 | |
|
Pernilla S Medlem |
Imorgon är det en vecka kvar!!! Hihi tjoho! :D |
| Citera | |

Online just nu
Kommande arrangemang
Händer snart
Fråga
Statistik