Påskläger
Forum / Läger & sån't / Påskläger
Skriv ett svar | Gå till första inlägget | Starta en ny diskussion
| 3 March 2010 kl. 19:48 | |
|
Ikis S Medlem |
Kan nu medela att om jag ska på nått läger, så blir det MTM.. Men hade Väldigt gärna åkt på det annars!!! |
| Citera | |
| 2 March 2010 kl. 22:20 | |
|
Pernilla G Medlem |
Oh yes! |
| Citera | |
| 1 March 2010 kl. 11:50 | |
|
Maria H Medlem |
Jag tycker ni ska anmäla er till påsklägret! Det kommer bli hur bra som helst! |
| Citera | |
| 25 February 2010 kl. 14:38 | |
|
Claus B Medlem |
Tack för upplysningen! Det kommer snarast! |
| Citera | |
| 25 February 2010 kl. 14:18 | |
|
Ikis S Medlem |
Tänkte bara upplysa om att det inte står hur mycket det kostar att åka på Påsklägret!! |
| Citera | |
| 25 February 2010 kl. 14:14 | |
|
Claus B Medlem |
Axel: Jag fattade! ;-) |
| Citera | |
| 25 February 2010 kl. 12:06 | |
|
Axel F Medlem |
Ikis: Jag menade inte att du spelade ut lägren mot varandra. Att det kan vara svårt att åka på båda av olika anledningar har jag full förståelse för… Jag försökte bara skicka en liten passning ;-) till Claus i all välmening… men det blir alltid så komplicerat med webkommunikation, när man inte hör tonfall och exakt till vem saker är menat. Jag ber om ursäkt… |
| Citera | |
| 24 February 2010 kl. 16:54 | |
|
Pernilla G Medlem |
Påsklägergruppens mål är inte att konkurrera ut mittermins! Vi hoppas bara att så många som möjligt kan och vill hänga med oss på Tallnäs för att fira Kristi seger över döden! |
| Citera | |
| 24 February 2010 kl. 16:25 | |
|
Claus B Medlem |
Det var nog jag som spelade ut dem mot varandra, och det är naturligtvis full möjligt att åka på båda (om man har åldern inne alltså!)… |
| Citera | |
| 23 February 2010 kl. 17:33 | |
|
Ikis S Medlem |
Axel F skrev:
Eftersom lägret i Värnamo (MTM) och Påsklägret kommer att ha olika inriktning tycker jag inte direkt vi behöver spela ut lägren mot varandra. Det tror jag varken påsklägret eller MTM tjänar på eftersom båda säkert kommer att bli toppenbra, men på olika sätt… :-) Jag menar inte att spela ut nått läger emot nått annat, jag bar akonstaterade att jag måste välja! :( |
| Citera | |
| 22 February 2010 kl. 13:51 | |
|
Axel F Medlem |
Eftersom lägret i Värnamo (MTM) och Påsklägret kommer att ha olika inriktning tycker jag inte direkt vi behöver spela ut lägren mot varandra. Det tror jag varken påsklägret eller MTM tjänar på eftersom båda säkert kommer att bli toppenbra, men på olika sätt… :-) Senast redigerad för nästan 2 år sedan av Axel F. |
| Citera | |
| 20 February 2010 kl. 13:18 | |
|
Claus B Medlem |
Måste man välja så är valet givet! Påsk, påsk, PÅSK!!! ;) |
| Citera | |
| 20 February 2010 kl. 12:22 | |
|
Ikis S Medlem |
Bahh… |
| Citera | |
| 20 February 2010 kl. 11:59 | |
|
Ikis S Medlem |
I hope so! ;) |
| Citera | |
| 19 February 2010 kl. 21:05 | |
|
Claus B Medlem |
Jesus kommer! Gör du? |
| Citera | |
| 11 February 2010 kl. 14:54 | |
|
Ikis S Medlem |
Anton J A skrev:
Nu har det kommit upp lite info. Om du har frågor som inte besvaras i lägerbeskriviningen så skriv en post här så ska vi i Påskgruppen försöka svara på den. =) Yay! ^^, Info, det gilalr vi! Blev väldigt sugen på det nu kan jag säga! |
| Citera | |
| 10 February 2010 kl. 12:20 | |
|
Anton J A Medlem |
Nu har det kommit upp lite info. Om du har frågor som inte besvaras i lägerbeskriviningen så skriv en post här så ska vi i Påskgruppen försöka svara på den. =) |
| Citera | |
| 9 February 2010 kl. 21:45 | |
|
Pernilla G Medlem |
Info kommer inom kort. Kan i alla fall säga att lägret äger rum 1-4 april på Tallnäs, precis som det står här på hemsidan. Vi kommer att följa passionshistorien enligt Lukas och under några dagar stifta närmare bekantskap med några av de centrala karaktärerna där. Det utlovas judisk påskmåltid, film, maffiga gudstjänster och gemenskap med kristna syskon. Det kommer bli tokbra! (Dessutom har vi en väldigt lång och väldigt bra lägerpräst…) |
| Citera | |
| 7 February 2010 kl. 16:28 | |
|
Maria H Medlem |
Jag ska träffa planeringsgruppen på tisdag! Ska säga till dem att de får lägga upp lite aptitretande info. :) |
| Citera | |
| 2 February 2010 kl. 22:40 | |
|
Ikis S Medlem |
Det kanske bara är jag som är ute i god tid.. Iaf, jag tycker det är dags att vi som får åka på påsklägret ska få lite mer info, för jag är ganska sugen, men vill veta mer som sagt var! ;) |
| Citera | |

Online just nu
Kommande arrangemang
Händer snart
Fråga
Statistik