Mitterminsmöte VT10 Värnamo
Forum / Läger & sån't / Mitterminsmöte VT10 Värnamo
Skriv ett svar | Gå till första inlägget | Starta en ny diskussion
| 31 March 2010 kl. 22:20 | |
|
Jacob F Medlem |
Det kanske tar tid att lägga upp bilderna här men då kan i alla fall alla deltagare från lägret och alla SKU medlemmar se bilderna, alla har inte varandra på facebook. |
| Citera | |
| 30 March 2010 kl. 17:45 | |
|
Markus N Medlem |
Hoppas ni hade det bra i Värnamo när jag var i Egypten… första MTM på länge som jag missat… det känns väldigt trist men jag ångrar absolut inte att jag åkte till Egypten istället :D |
| Citera | |
| 23 March 2010 kl. 13:31 | |
|
Oskar A Medlem |
jacob, har du fler bilder så lägg upp;) hehe |
| Citera | |
| 23 March 2010 kl. 10:31 | |
|
Helena Vipan H Medlem |
Vill bara påminna er alla att lägga ut era bilder (om ni vill förstås) :) |
| Citera | |
| 21 March 2010 kl. 18:08 | |
|
Christer S Medlem |
Suck och pust. |
| Citera | |
| 21 March 2010 kl. 18:06 | |
|
Christer Gäst |
Saknar er alla. Tack för en underbar helg. Var länge sen man |
| Citera | |
| 21 March 2010 kl. 16:40 | |
|
Jacob F Medlem |
Nu finns det foto (1st) från MTM! |
| Citera | |
| 21 March 2010 kl. 16:33 | |
|
Jacob F Medlem |
mycket bra =) man är sådär härligt danken nu^^ |
| Citera | |
| 21 March 2010 kl. 14:03 | |
|
Maria H Medlem |
Nu tror jag att lägret snart är slut. Hur har ni haft det?!?!?!? |
| Citera | |
| 7 March 2010 kl. 10:39 | |
|
Marlene B Medlem |
Är det någon lokalavdelning som har en plats över och som ska förbi Jönköping så skulle jag gärna vilja åka med om det finns plats. |
| Citera | |
| 1 March 2010 kl. 11:55 | |
|
Maria H Medlem |
Vad är allt folk på anmälningslistan?! Se till att peppa där hemma och dra med er mycket folk till Värnamo! Även om ni själva inte ska åka kan man ändå peppa andra till att åka, om man tror det kommer bli bra. ;) Jag tror det kommer bli ett toppenläger! |
| Citera | |
| 25 February 2010 kl. 13:51 | |
|
Ikis S Medlem |
Jag har inte påstått att jag inte klarar av det. Mer att det är kort tid emellan, jag har inte mycket pengar och jag vill hinna andas liten emellan också! |
| Citera | |
| 24 February 2010 kl. 16:28 | |
|
Claus B Medlem |
Nädå, helt TVÅ veckor emellan! Jag ska dessutom själv på två läger där (inte MTM, utan på Lunds stifts Klosterhelg, där vi övernattar i Lunds domkyrka… Är nämligen huvudledare, så jag slipper inte undan!)… |
| Citera | |
| 23 February 2010 kl. 17:31 | |
|
Ikis S Medlem |
Johanna P skrev:
Man kanske inte har råd att betala två lägeravgifter nästan samtidigt? edit: Eller jag antar att Ikis menade nära varandra tidsmässigt? Både och faktiskt! Pengar är inte nått som jag har i överflöd och visst, försammlingen betalar lägret, men jag ska ta mig dit och hem också. |
| Citera | |
| 23 February 2010 kl. 17:30 | |
|
Anna L Medlem |
Johanna P skrev:
Men åh! Varför ska jag befinna mig utomstiftes just när mtm är i fina, vackra Värnamo?! Inte okej! ‘insert valfri svordom’ Jobbigt! Samma sak hände mig när jag var volontär då det under det året var mtm i Ljungby, och jag inte fick ledigt, blä! |
| Citera | |
| 23 February 2010 kl. 09:49 | |
|
Axel F Medlem |
I vissa församlingar subventionerar man lägeravgifterna till de som vill åka. Vissa betalar allt, andra hälften. Det kan kanske vara värt att trycka på. Församlingarna borde ju vara glada för att man vill åka på läger… :-) |
| Citera | |
| 22 February 2010 kl. 17:19 | |
|
Johanna P Medlem |
Maria H skrev:
Vad gör det, att de är nära varandra? Man kanske inte har råd att betala två lägeravgifter nästan samtidigt? edit: Eller jag antar att Ikis menade nära varandra tidsmässigt? Senast redigerad för nästan 2 år sedan av Johanna P. |
| Citera | |
| 22 February 2010 kl. 15:47 | |
|
Maria H Medlem |
Ikis S skrev:
Bahh… Jag har inte tänkt på hur nära MTM och Påsklägret är.. Tror jag måste välja ett av dem! :/ Vad gör det, att de är nära varandra? |
| Citera | |
| 20 February 2010 kl. 12:22 | |
|
Ikis S Medlem |
Bahh… |
| Citera | |
| 18 February 2010 kl. 22:56 | |
|
Ikis S Medlem |
David J skrev:
Första gången jag är med på ett mitterminsmöte. Hoppas att det blir kul! :D MTM är awsome och när det nu hålls där du bor, så är det ju toppen att det är första! :) |
| Citera | |
| 18 February 2010 kl. 21:21 | |
|
David J Medlem |
Första gången jag är med på ett mitterminsmöte. |
| Citera | |
| 10 February 2010 kl. 22:38 | |
|
Erik B Medlem |
David S skrev:
Det kan vara den största nyhetsbilden någonsin. Mer megabytes åt the people! |
| Citera | |
| 10 February 2010 kl. 22:11 | |
|
Sebastián Ö Medlem |
Jag träffade Magnus och Maria Lind som jobbar i Maria kyrkan där lägret kommer att anordnas. Underbara människor så nu ser jag jätte mycket fram att åka på MTM. En sakramental och Mariansk inställd församling, kan det bli bättre=) |
| Citera | |
| 9 February 2010 kl. 13:23 | |
|
David S Medlem |
Det kan vara den största nyhetsbilden någonsin. |
| Citera | |
| 8 February 2010 kl. 20:11 | |
|
Ikis S Medlem |
[citat=Axel F]Ikis: Det viktigaste är att du ser den stora bilden! :-) Jag ser det nu! =D |
| Citera | |

Online just nu
Kommande arrangemang
Händer snart
Fråga
Statistik