Vintermöte 09/10
Forum / Läger & sån't / Vintermöte 09/10
Skriv ett svar | Gå till första inlägget | Starta en ny diskussion
| 17 January 2010 kl. 13:53 | |
|
Markus N Medlem |
Jag tänker framför allt på bilderna som fotografen tog under nyår… enligt lägertidningen skulle de bilderna komma upp på svenskakyrkansunga.com |
| Citera | |
| 16 January 2010 kl. 10:37 | |
|
Johannes Thernström Gäst |
Oj oj oj oj oj, jag var på VM på både Tallnäs och Kronoberg 1994-2000, det är väl årtal som ni knappt tror har funnits… Sökte på “Vintermöte Kronoberg” och hamnade här, bland annat. Nostalgiska minnen flyger förbi i huvudet konstant just nu. Vilka år det var… |
| Citera | |
| 15 January 2010 kl. 09:29 | |
|
Emil J Medlem |
Marlene B skrev:
var e alla bilder??? Emil J skrev:
Facebook mest, men några här skulle ju vara kul också :) Markus N skrev:
var är alla bilder? Somsagt, de flesta verkar lägga upp på facebook i stället för här, något för hemsidegruppen att fundera över hur man ska hantera. Är det för svårt här? Är det roligare att dela med fler än medlemmar? Är det något annat som gör det? |
| Citera | |
| 14 January 2010 kl. 12:31 | |
|
Markus N Medlem |
var är alla bilder? |
| Citera | |
| 11 January 2010 kl. 22:42 | |
|
Erik B Medlem |
Louise K skrev:
Jag känner mig aspeppad inför VM, who’s with me? Någon som har några roliga minnen från tidigare år att dela med sig om? Typ när man vaknade och insåg att ALLA skor i hela Pila låg i en enda hög. Eller en dundermysig lovsångsmässa. Let’s get in the mood! Nu har jag ett fett VM-minne! Karaoke i gympasalen med Babben & Co (minus Karin) när vi sjöng gamla goda låtar med en okänd ganska blyg kille som publik som vi sen tvingade att sjunga (men inte solo såklart, han var med oss och skrålade “fantasi” eller nåt liknande) :D Senast redigerad för ungefär 2 år sedan av Erik B. |
| Citera | |
| 8 January 2010 kl. 21:48 | |
|
Rebecka E Avregistrerad |
Rasmus W skrev:
Hm, undra vart den tog vägen :P den är inte här hos mig inte om du trodde det:P |
| Citera | |
| 8 January 2010 kl. 10:14 | |
|
Ikis S Medlem |
Älskar alla de bilderna, UNDERBARA! :D Haha! XD Living Lavida Ikis! |
| Citera | |
| 8 January 2010 kl. 00:12 | |
|
David J Medlem |
Bästa bilden från VM? |
| Citera | |
| 5 January 2010 kl. 20:23 | |
|
Rasmus W Medlem |
Rebecka E skrev:
jag tog hand om den sist tror jag. men jag vet inte vad jag la den-.- Hm, undra vart den tog vägen :P |
| Citera | |
| 4 January 2010 kl. 23:47 | |
|
Rasmus W skrev:
Efterlysning!!! Super Marios mantel har hoppat iväg! Någon som har sett den? jag tog hand om den sist tror jag. men jag vet inte vad jag la den-.- |
| Citera | |
| 4 January 2010 kl. 16:29 | |
|
Rasmus W Medlem |
Efterlysning!!! Super Marios mantel har hoppat iväg! Någon som har sett den? |
| Citera | |
| 4 January 2010 kl. 10:49 | |
|
Ikis S Medlem |
Markus N skrev:
Nu saknar jag alla sjukt mycket och jag trodde aldrig att jag skulle skiva det här (och mena det) men en av dem jag saknar mest är Ikis, tack för en rolig nyårsafton och tack alla för ett roligt och danket läger :D Nawwww, Tomten! Saknar dig med!!! <3<33 |
| Citera | |
| 3 January 2010 kl. 23:43 | |
|
har lagt upp några bilder nu :D |
| Citera | |
| 3 January 2010 kl. 22:33 | |
|
Louise K Medlem |
Vill bara säga TACK! Till alla som hjälpte till och alla som bara var där. Ni har varit helt effing underbara! |
| Citera | |
| 3 January 2010 kl. 22:19 | |
|
Linn H Medlem |
Nu ligger alla nummer av The Tallnäs Times ute “The Tallnäs Times”:http://vaxjo.svenskakyrkansunga.com/styrelser/… |
| Citera | |
| 3 January 2010 kl. 13:59 | |
|
Emil J Medlem |
Marlene B skrev:
var e alla bilder??? Facebook mest, men några här skulle ju vara kul också :) |
| Citera | |
| 3 January 2010 kl. 13:00 | |
|
Marlene B Medlem |
var e alla bilder??? |
| Citera | |
| 2 January 2010 kl. 23:24 | |
|
Filip P Medlem |
Tack kära vänner. Jag instämmer i fader Emils uttalande om kärlek: Jag älskar er alla! |
| Citera | |
| 2 January 2010 kl. 22:26 | |
|
Markus N Medlem |
nu har jag kommit hem och sovit ut och hittat in hit med :D Det var ett gött VM först trodde jag det inte skulle bli så gött eftersom det inte var så många anmälda med det tyckte jag bara var bra för då blev det mer samhörighet… Nu saknar jag alla sjukt mycket och jag trodde aldrig att jag skulle skiva det här (och mena det) men en av dem jag saknar mest är Ikis, tack för en rolig nyårsafton och tack alla för ett roligt och danket läger :D |
| Citera | |
| 2 January 2010 kl. 21:39 | |
|
Johannes G Medlem |
Jacob F skrev:
kan inte lägerlåten med ackord läggas upp :)? |
| Citera | |
| 2 January 2010 kl. 21:17 | |
|
Jacob F Medlem |
kan inte lägerlåten med ackord läggas upp :)? |
| Citera | |
| 2 January 2010 kl. 19:09 | |
|
Rasmus W Medlem |
Alex N skrev:
Om någon hittar min skånska dialekt får ni gärna säga till mig… De skrattar åt mig här hemma :( Vad det den som låg inkrupen under soffan? |
| Citera | |
| 2 January 2010 kl. 19:00 | |
|
Alex N Medlem |
Rebecka E skrev:
om någon hittade en grå sony ericssons mobil som går att vika (om ni fattar) på tallnäs så kan det vara min. Jag tappade nämligen min när jag skulle åka där ifrån. om ni hittar den kan ni skriva till mig. Om någon hittar min skånska dialekt får ni gärna säga till mig… De skrattar åt mig här hemma :( |
| Citera | |
| 2 January 2010 kl. 15:44 | |
|
Johannes G Medlem |
Louise K skrev:
Jag känner mig aspeppad inför VM, who’s with me?! Fick precis packlistan, nu är jag aspepp! :) |
| Citera | |
| 2 January 2010 kl. 13:20 | |
|
Ikis S Medlem |
Det var ett fett nice läger asså! Men vart är alla bilder?! :S |
| Citera | |

Online just nu
Kommande arrangemang
Händer snart
Fråga
Statistik