Distriktsårsmöte DÅM 2009
Forum / Läger & sån't / Distriktsårsmöte DÅM 2009
Skriv ett svar | Gå till första inlägget | Starta en ny diskussion
| 16 March 2009 kl. 22:06 | |
|
Rasmus W Medlem |
Okidoki! |
| Citera | |
| 16 March 2009 kl. 22:06 | |
|
Gabriel F Avregistrerad |
Rasmus W skrev:
Golvlogi: Var sover man då? Golvet förstr jag att man sover på… men är det i sporthallen eller i typ konferenssalen? Typ i konfasalen och SKU-rummet i Pila tror jag.. |
| Citera | |
| 16 March 2009 kl. 21:42 | |
|
Rasmus W Medlem |
Torsten T skrev:
Torslundas ombud är nu anmälda. Vi har även utsett ett par ersättare ifall ombuden skulle bli sjuka eller liknande. I brist på bättre alternativ anmäler jag dessa som obsevatörer (Vilket de också är ifall ombuden kan närvara). JAAAAAAAAAAAA, det blir ju perfa. Så se till o anmäla er alla andra oxå nu :D |
| Citera | |
| 16 March 2009 kl. 21:38 | |
|
Torsten T Medlem |
Torslundas ombud är nu anmälda. Vi har även utsett ett par ersättare ifall ombuden skulle bli sjuka eller liknande. I brist på bättre alternativ anmäler jag dessa som obsevatörer (Vilket de också är ifall ombuden kan närvara). |
| Citera | |
| 16 March 2009 kl. 21:34 | |
|
Rasmus W Medlem |
Golvlogi: Var sover man då? Golvet förstr jag att man sover på… men är det i sporthallen eller i typ konferenssalen? |
| Citera | |
| 16 March 2009 kl. 21:21 | |
|
Markus N Medlem |
Det är ganska många som jag har hört ska komma men som inte anmält sig än… hoppas bara de anmäler sig i rätt tid |
| Citera | |
| 16 March 2009 kl. 21:14 | |
|
Maria H Medlem |
TVÅ dagar till sista anmälningsdag. Tydligen vill inte lokalavdelningarna ha något att säga till om… (Om man vill kunna rösta på årsmötet måste man anmäla sig ombud innan tiden går ut, anmäler man sig för sent blir man bara observatör…) |
| Citera | |
| 16 March 2009 kl. 20:07 | |
|
Sofia E Medlem |
Bra initiativ Adam :) |
| Citera | |
| 16 March 2009 kl. 19:57 | |
|
Adam O Medlem |
Jag är anmäld. :) |
| Citera | |
| 24 February 2009 kl. 18:01 | |
|
Torsten T skrev:
Årsmötet för Svenska Kyrkans unga i Torslunda beslutade att skicka en motion till DÅM. Pga lite strul skickades inte motionen in förrän den 23 februari, vi hoppas att årsmötet ändå beslutar sig för att behandla motionen. Torsten Thorvaldsson, ordförande Svenska Kyrkans Unga i Torslunda Ja, det är upp till årsmötet. Distriktsstyrelsen ska förbereda ett svar på den. |
| Citera | |
| 24 February 2009 kl. 17:20 | |
|
Torsten T Medlem |
Årsmötet för Svenska Kyrkans unga i Torslunda beslutade att skicka en motion till DÅM. Pga lite strul skickades inte motionen in förrän den 23 februari, vi hoppas att årsmötet ändå beslutar sig för att behandla motionen. Torsten Thorvaldsson, ordförande Svenska Kyrkans Unga i Torslunda |
| Citera | |
| 23 January 2009 kl. 19:25 | |
|
Helt rätt! Tack så mycket! |
| Citera | |
| 23 January 2009 kl. 18:45 | |
|
Torsten T Medlem |
Det har smugit sig in ett litet fel i budgetkommentarerna på sidan 9 och 10. Det borde om jag läste rätt vara 2009 i kolumnen till vänster och 2010 till höger. |
| Citera | |
| 22 January 2009 kl. 17:11 | |
|
Årets propositioner finns nu för allmän beskådan “här!”:http://vaxjo.svenskakyrkansunga.com/shared/doc… Spana in och diskutera livligt! |
| Citera | |
| 22 January 2009 kl. 17:04 | |
|
Nu är det också dags att börja motionera. Läs mer “här”:http://vaxjo.svenskakyrkansunga.com/forum/show… och “här”:http://vaxjo.svenskakyrkansunga.com/forum/show… Motionerna skickar du givetvis in via hemsidan. Om du inte vill göra det så kan du skicka dem till Svenska Kyrkans Unga i Växjö stift Sista dag att motionera på är 20 februari, en knapp månad bort. Senast redigerad för mer än 3 år sedan av Gabriel F. |
| Citera | |
| 22 January 2009 kl. 16:41 | |
|
Maria H Medlem |
Idag kom kallelsen till DÅM i april! Det stod inte med i kallelsen men jag måste ju säga att det kommer bli ett riktigt färskt disco på lördagen! Det går ju inte att missa! Något som inte heller går att missa är ju att ta sin chans att vara med och bestämma! |
| Citera | |

Online just nu
Kommande arrangemang
Händer snart
Fråga
Statistik