Välj en färg för sidan Välj en färg för sidan Välj en färg för sidan Välj en färg för sidan Välj en färg för sidan Välj en färg för sidan

Glömt lösen?

Bli medlem

ICQ-blomma Online just nu

Kalender Kommande arrangemang

Grundkurs för Unga Ledare
17
feb
Mitterminsmöte- Fight for Faith
2
mar
Ung Pilgrim 11-13 läger 2
16
mar
Ung Pilgrim 10-12 läger 4
6
apr
Vårläger
20
apr
Distriktsårsmöte
27
apr
Fler arrangemang »

Hand Händer snart

fler ...

Frågetecken Fråga

Vill du att snön ska komma nu?
Ja!
21
Den har redan kommit dit jag bor!
4
Usch för snö, ge mig värme!!
6
Den kan komma på julafton!
4
Ja, det borde vara snö hela året!
2

Tidigare frågor »

Stats Statistik

Det senaste dygnet har 11 personer loggat in på sidan, samtidigt som 1 inlägg har skrivits i forumet. Hitta en slumpvis utvald medlem eller se vad som har hänt på sidan.

Distriktsårsmöte DÅM 2009

Forum / Läger & sån't / Distriktsårsmöte DÅM 2009

Skriv ett svar | Gå till första inlägget | Starta en ny diskussion

16 May 2009 kl. 14:44
Maria H
Medlem
Maria

Rasmus W skrev:
Jag har den oxå. Men vet inget lämpligt ställe å lågga upp den på.

skaffa konto på YouTube

Citera
16 May 2009 kl. 01:22
Rasmus W
Medlem
Rasmus

Jag har den oxå. Men vet inget lämpligt ställe å lågga upp den på.

Citera
15 May 2009 kl. 23:41
Sofia E
Medlem
Sofia

Jag har spelat in den, jag kan lägga upp den på min blogg :)

Citera
15 May 2009 kl. 22:47
Tobias P
Medlem
Tobias

någon som spelade in den tyska innanlårs orkestern? vore ett nöjje att se detta spektakel igen

Citera
20 April 2009 kl. 21:36
Rasmus W
Medlem
Rasmus

Jag har lagt upp de bilder jag har :P Har även en del filmer som jag inte vet om jag vågar lägga upp ^^

Citera
7 April 2009 kl. 00:19
Erik B
Medlem
Erik

Borde finnas ett program som heter något i stil med “Sony Ericsson Pc Phone Manager” eller något liknande…

http://lmgtfy.com/

Citera
6 April 2009 kl. 22:24
Rasmus W
Medlem
Rasmus

Jag får inte in mina från mobilen :S Det står typ att d e låsta och finns inte :S Någon som vet hur man ska göra då? W902 heter telefonen-.

Citera
6 April 2009 kl. 21:47
Stine R
Medlem
Stine

Bilder någon?

Citera
6 April 2009 kl. 19:02
Maria H
Medlem
Maria

Markus N skrev:
Jag tycker det var väldigt bra med stopp-skyltarna och skärmen bakom presidiet… var mycket enklare att hänga med när man såg klart och tydligt vilken punkt vi var på och vilka sidor det var i häftet… nästa år vore det bra om DS sitter längst bak eller utspritt så att det blir lättare att för DS att se stopp-skyltarna

Håller också med om att DS skulle sitta utspritt, eller bak, så man såg skyltarna. Det var min tanke att det skulle var så. Men de som placerade ut knapparna hade en annan åsikt.

Citera
6 April 2009 kl. 18:37
Rasmus W
Medlem
Rasmus

Linn H skrev:

Håller med dig rasmus, men tyvärr gick det inte att ha det i konferanssalen eftersom vi var för många.

Mm, förstod nästan det. Men det gick ju bra ändå:)

Citera
6 April 2009 kl. 16:56
Linn H
Medlem
Linn

Rasmus W skrev:
Jag skulle tycka det vore bra med bord? Tycker det kan vara skönt att ha ngt att luta sig mot:P och så är det lättare att ha koll på alla sina papper!

Håller med dig rasmus, men tyvärr gick det inte att ha det i konferanssalen eftersom vi var för många.

Senast redigerad för nästan 3 år sedan av Linn H.
Citera
6 April 2009 kl. 14:45
Rasmus W
Medlem
Rasmus

Jag skulle tycka det vore bra med bord? Tycker det kan vara skönt att ha ngt att luta sig mot:P och så är det lättare att ha koll på alla sina papper!

Citera
6 April 2009 kl. 00:10
Markus N
Medlem
Markus

Jag tycker det var väldigt bra med stopp-skyltarna och skärmen bakom presidiet… var mycket enklare att hänga med när man såg klart och tydligt vilken punkt vi var på och vilka sidor det var i häftet… nästa år vore det bra om DS sitter längst bak eller utspritt så att det blir lättare att för DS att se stopp-skyltarna

Citera
5 April 2009 kl. 19:51
Maria H
Medlem
Maria

Hoppas alla har kommit hem ordentligt!
Vi i DS vill gärna höra om det var något ni tyckte var bra/dåligt med DÅM.
Så vi kan tänka på det till nästa år!

Citera
4 April 2009 kl. 10:35
Tobias P
Medlem
Tobias

Mattias, du är sjuk :P

Citera
4 April 2009 kl. 04:56
Mattias K
Medlem
Mattias

Javisst gör det ont när läppar brister
Varför skulle annars alla tveka
och ladda upp med lypsyl och vaselin
när man ska ut och leka?

Tunn som silke är min barnahud
Vad är det för nytt som tär och spränger?
Javisst gör det ont när läppar brister
Ont, för det svider så in i bängen

Citera
3 April 2009 kl. 17:53
Anton M
Medlem
Anton

Maria H skrev:

Vi kommer köra webcast om vi får igång det. Senare i eftermiddag kommer vi testa att få igång det. :)

det bidde ingen webcast, men det bidde en twitter. se nyheterna och följ sku_vaxjo

Citera
3 April 2009 kl. 13:20
Eric H
Medlem
Eric

Intressant med datorförbud. Är det på förekommen anledning? Kan inte minnas att det fanns speciellt många datorer runt om i årsmötesskaran förra året, förutom i DS hörnan…

Citera
3 April 2009 kl. 11:46
Maria H
Medlem
Maria

Pontus M skrev:
hej alla ni som ska på DÅM för en annan som inte kan vara på plats, kommer ni ha en webcast? vill ju veta vad ni beslutar och allt annat dravel som ni tjötar om

Vi kommer köra webcast om vi får igång det. Senare i eftermiddag kommer vi testa att få igång det. :)

Citera
3 April 2009 kl. 11:29
Pontus M
Medlem
Pontus

hej alla ni som ska på DÅM för en annan som inte kan vara på plats, kommer ni ha en webcast? vill ju veta vad ni beslutar och allt annat dravel som ni tjötar om

Citera
2 April 2009 kl. 21:20
Maria H
Medlem
Maria

Rasmus W skrev:
Vi får inte glömma att vaxa en manlig DS medlem heller denna gång. Plus att vi inte får glömma pengar så de får göra lite roliga grejjer^^

Fickpengar står ju med på packlistan (som ju kom i brevlådan idag!) men fickpengar kanske inte räcker om man ska lägga massa till de roliga grejerna. ;)

Citera
2 April 2009 kl. 00:02
Rasmus W
Medlem
Rasmus

Nice^^

Citera
1 April 2009 kl. 23:10
Sofia E
Medlem
Sofia

Rasmus W skrev:

Vi får inte glömma att vaxa en manlig DS medlem heller denna gång. Plus att vi inte får glömma pengar så de får göra lite roliga grejjer^^

Det, Rasmus, har jag sett till att vi inte kommer att glömma!

Citera
1 April 2009 kl. 23:01
Adam O
Medlem
Adam

Torsten T skrev:

Förra året beslutade vi om en preliminär budget för 2009, det är den man följer till årsmötet har beslutat om en budget.

Det verkar mer logiskt. :)

Citera
1 April 2009 kl. 22:47
Rasmus W
Medlem
Rasmus

Maria H skrev:

Precis som Adam svarade så har ingen fått en packlista.
Blev fel i utskicket, så därför har vi lagt upp den på nyhetssidan.
Vi tror ändå att ganska många som ska på DÅM hänger lite extra på hemsidan nu innan man ska dit. Om inte annat så söker man sig till hemsidan för att få reda på vart packlistan tagit vägen.
Men tanken är att den ska hinna komma i pappersform också.
Eftersom den inte kom idag (i alla fall inte i min brevlåda) så håller vi tummarna för att den kommer imorgon (torsdag).

Nej jag har inga som helst problem med det. Såg inte förrän efteråt att packlistan låg uppe. Och jag tror du har alldeles rätt i det Maria.

Citera