Bästa minne från Vintermötet 08/09
Forum / Läger & sån't / Bästa minne från Vintermötet 08/09
Skriv ett svar | Gå till första inlägget | Starta en ny diskussion
| 7 January 2009 kl. 21:15 | |
|
Eric H Medlem |
Gruppboendet trollsländan! Har svårt att tänka mig hur det kan bli manligare! |
| Citera | |
| 7 January 2009 kl. 17:53 | |
|
Simon J Medlem |
Kanske inte det bästa minnet, men det man minns mest är ju “Spelet”, hehe. |
| Citera | |
| 4 January 2009 kl. 21:09 | |
|
Tobias P Medlem |
en av d ljusaste stunderna va inne i d sovrum som doftade manligast när Kenneby låg o as garvade i säkert 10 min i sträck:P |
| Citera | |
| 4 January 2009 kl. 21:05 | |
|
Stine R Medlem |
kvällsmaten uppe i lilla matsalen – jag har inte skrattat så mycket på ett halvår! |
| Citera | |
| 4 January 2009 kl. 19:18 | |
|
Tobias P Medlem |
a nyårs natten va inte alls så dum;) |
| Citera | |
| 4 January 2009 kl. 19:09 | |
|
Rebecca K Medlem |
Nyårs natten blev ett väldigt trevligt minne men också ett par trevliga samtal i Cantinan :) |
| Citera | |
| 4 January 2009 kl. 16:56 | |
|
Markus N Medlem |
Johanna P skrev:
Det bästa var när jag, Seb och David lyckades tömma nästan hela idrottshallen på folk under nyårsmiddagen. MAKT! Spelet… det fick mig att tänka på spelet… det var geteql… jag stannade kvar för en sann stjärnkrigare bemöter faran istället för att fly |
| Citera | |
| 4 January 2009 kl. 16:26 | |
|
Marlene B Medlem |
Johanna P skrev:
Det bästa var när jag, Seb och David lyckades tömma nästan hela idrottshallen på folk under nyårsmiddagen. MAKT! Det va kul hahaha |
| Citera | |
| 4 January 2009 kl. 16:23 | |
|
Johanna P Medlem |
Det bästa var när jag, Seb och David lyckades tömma nästan hela idrottshallen på folk under nyårsmiddagen. MAKT! |
| Citera | |
| 4 January 2009 kl. 14:52 | |
|
Samuel G Medlem |
lite roligt var de när matatch kastade ett öppet juice paket i matsalen=) sen bönen som avslutade tystnaden, en utav de skönaste stunderna på hela lägret. tack simon och erik för sång och tal…sen alla övningar med bandet förgyllde dagarna |
| Citera | |
| 3 January 2009 kl. 23:45 | |
|
Cissi B Medlem |
Det starkaste minnet lär ju bli när jag o min käre Tomas sitter på redaktionsrummet halv sex på morgonen och desperat försöker få den )&/%##"%/(I/%¤ skrivaren att spotta ut ETT exemplar av tidningen! :P Men annars håller jag nog med Adam med flera: Simons sång efter tystnaden satt ruskigt fint! |
| Citera | |
| 3 January 2009 kl. 18:53 | |
|
Susanna B Medlem |
Adam O skrev:
Starkaste minnet är helt klart eftermiddagsbönen när Simon sjöng Gethsemane och framförallt Erics betraktelse och Spikarnas lovsång på det, det är något jag sent kommer att glömma. Amen på det. |
| Citera | |
| 3 January 2009 kl. 16:06 | |
|
Eric Maverick O Medlem |
Jonathan K skrev:
jag måste säga att det finns otroligt många och fina minnen, men minnet med viktor hanson slår allt. viktor säger- jonathan? jag kommer att lukta efter nyårs cigarren, hur ska jag göra ? jag säger- ingen fara, jag brukar ta lite dofta gott i munnen :) viktor- kan man verkligen göra det? jonathan- klart man kan, men annars har jag mun skölj viktor- det är för veklingar. vikotor kommer in på mitt rum och står och spottar, och säger, det smakar för jävligt. jag låg säkert i 10 minuter i sängen och skrattade och krampade. Värt alltså. vem är så dum och sprutar perfym i munnen? :D:D:D Men Sune går fan på allt :P Jag fick honom nästan att spy när vi var konfirmander för att jag lurade i honom mjölk blandat med kolsyrat vatten. :P |
| Citera | |
| 3 January 2009 kl. 14:36 | |
|
Maria H Medlem |
Elin B skrev:
när jag och lollo spexade. helt oförglömligt och sjukt kul det var! Jag håller med Gabriel, det var fantastiskt bra! och grymt! |
| Citera | |
| 3 January 2009 kl. 14:08 | |
|
Jonathan K Medlem |
jag måste säga att det finns otroligt många och fina minnen, men minnet med viktor hanson slår allt. viktor säger- jonathan? jag kommer att lukta efter nyårs cigarren, hur ska jag göra ? jag säger- ingen fara, jag brukar ta lite dofta gott i munnen :) viktor- kan man verkligen göra det? jonathan- klart man kan, men annars har jag mun skölj viktor- det är för veklingar. vikotor kommer in på mitt rum och står och spottar, och säger, det smakar för jävligt. jag låg säkert i 10 minuter i sängen och skrattade och krampade. Värt alltså. vem är så dum och sprutar perfym i munnen? :D:D:D |
| Citera | |
| 3 January 2009 kl. 14:06 | |
|
Gabriel F Avregistrerad |
Elin B skrev:
när jag och lollo spexade. helt oförglömligt och sjukt kul det var! Och ett fantastiskt bra spex! |
| Citera | |
| 3 January 2009 kl. 13:07 | |
|
Tobias P Medlem |
förutom allt som redan är sagt så måste jag ju bara säga: Hollertz, vilken PÄRLA! sen sentimentaliteten på avtackningen på nyårsdagen samt alla “behind the scenes grejer” som vi i kommittén gjorde :) |
| Citera | |
| 3 January 2009 kl. 12:31 | |
|
Johannes G Medlem |
Instämmer till fullo med Adam. |
| Citera | |
| 3 January 2009 kl. 11:59 | |
|
Camilla R Medlem |
det bästa minnet är nog hela nyårsfesten och natten. Man skrattade och skrattade pratade och allt var så underbart man njöt av varje sekund. Kan inte bli en bättre nyårsafton |
| Citera | |
| 3 January 2009 kl. 11:51 | |
|
Adam O Medlem |
Starkaste minnet är helt klart eftermiddagsbönen när Simon sjöng Gethsemane och framförallt Erics betraktelse och Spikarnas lovsång på det, det är något jag sent kommer att glömma. Däremot är det svårt att välja ut det roligaste minnet för det finns ju så många! Alla roliga spex, alla prästerliga hyss, alla mysiga stunder i cantinan och framförallt många roliga minnen med bandet under övningarna. |
| Citera | |
| 3 January 2009 kl. 02:43 | |
|
Adam H Medlem |
ett av dom starkaste minnen som jag har är simons sång efter tystnaden och erics “tal” efter det, otroligt bra |
| Citera | |
| 3 January 2009 kl. 02:03 | |
|
Eric Maverick O Medlem |
Snabbmässan var sjukt skön Claus! Jag tycker att nyårsfesten (allstå allt från middag till frukost dagen efter) var helt klart det bästa. Då behövde man inte förbereda nästa aktivitet, man behövde inte gå och lägga sig för att det var en jobbig dag som nalkades och allt var bara perfekt :) |
| Citera | |
| 3 January 2009 kl. 01:23 | |
|
Louise K Medlem |
att ligga på golvet i biblioteket tidigt på nyårsdagsmorgonen och bara prata och lyssna och vara kriminellt trött och lycklig |
| Citera | |
| 3 January 2009 kl. 01:07 | |
|
Claus B Medlem |
Undrar om det inte var när Snabbmässan tränades… |
| Citera | |
| 2 January 2009 kl. 21:28 | |
|
Niklas S Medlem |
Markus N skrev:
hmm hur lyckas man bli ensam när man är så många?? :P Hahaha ja ok, lite fel ordval men när vi inte va så många XD haha XD |
| Citera | |

Online just nu
Kommande arrangemang
Händer snart
Fråga
Statistik