Välj en färg för sidan Välj en färg för sidan Välj en färg för sidan Välj en färg för sidan Välj en färg för sidan Välj en färg för sidan

Glömt lösen?

Bli medlem

ICQ-blomma Online just nu

Kalender Kommande arrangemang

Grundkurs för Unga Ledare
17
feb
Mitterminsmöte- Fight for Faith
2
mar
Ung Pilgrim 11-13 läger 2
16
mar
Ung Pilgrim 10-12 läger 4
6
apr
Vårläger
20
apr
Distriktsårsmöte
27
apr
Fler arrangemang »

Hand Händer snart

fler ...

Frågetecken Fråga

Vill du att snön ska komma nu?
Ja!
21
Den har redan kommit dit jag bor!
4
Usch för snö, ge mig värme!!
6
Den kan komma på julafton!
4
Ja, det borde vara snö hela året!
2

Tidigare frågor »

Stats Statistik

Det senaste dygnet har 11 personer loggat in på sidan, samtidigt som 1 inlägg har skrivits i forumet. Hitta en slumpvis utvald medlem eller se vad som har hänt på sidan.

Ungdomsgruppen i Ljungbys tråd

Forum / Läger & sån't / Ungdomsgruppen i Ljungbys tråd

Skriv ett svar | Gå till första inlägget | Starta en ny diskussion

15 October 2010 kl. 11:06
Markus N
Medlem
Markus

Jag undrar när det är höstlov i Ljungby? och vad som händer söndagen v43 och v44 på tjockisgruppen

Senast redigerad för mer än ett år sedan av Markus N.
Citera
11 January 2010 kl. 15:08
Catarina F
Medlem
Catarina

OBS att det står pulkaåkning på programmet på söndag! så att du har varma kläder + ett trevligt åkdon om du har!

Citera
22 December 2009 kl. 16:01
Catarina F
Medlem
Catarina

(Varför kom inte hela länken med?)

Citera
22 December 2009 kl. 16:00
Catarina F
Medlem
Catarina

Ännu en bra grupp på facebook om du vill veta när gudstjänsterna är…
http://www.facebook.com/groups.php?ref=sb#/grou…

Citera
19 November 2009 kl. 00:15
Rasmus W
Medlem
Rasmus

Tyvärr kära TJOCKISAR kan jag inte komma ner och försvara förra årets seger i fotoolympiaden. Utan jag ger er andra en chans i år ;) LYCKA TILL!!

Citera
3 November 2009 kl. 13:51
Emma B
Medlem
Emma

De badar bastu och käkar pizza=)

Citera
3 November 2009 kl. 11:59
Catarina F
Medlem
Catarina

Inför tjej/killkvällen:
Vad i allsin dar gör killar?

Citera
23 October 2009 kl. 11:34
Catarina F
Medlem
Catarina

Nu ser jag att Ljungbys program finns även här (på facebook finns de oxå)! Däremot har jag inte laggt upp resterarne torsdagkvällar ännu… Nu på lovet blir det ju en lååååååååååååååååååååång kväll… medtag typ sovsäck.

Citera
19 October 2009 kl. 03:09
Catarina F
Medlem
Catarina

Markus: Jag har verkligen propagerat för att folk ska denna sida, gjort flera papper om det och delat ut, m.m. Uppmuntrat folk att vända sig till Emil, som kan hjälpa folk med att ändra lösenord ifall de inte kommer åt sitt m.m. Jag har uppenbarligen inte lyckats – men jag kommer att fortsätta ändå!

Citera
17 October 2009 kl. 01:25
Emil J
Medlem
Emil

Men mitt argument funkar prima! :)

Citera
16 October 2009 kl. 21:21
Markus N
Medlem
Markus

Catarina F skrev:
Tyvärr är facebook en bättre sida än denna, alla kan inte sina medlemsnummer och lösenord, en del har hamnat i fel lokalavdelning, andra kan inte förnya sina medlemskap etc.
På facebook är det superenkelt att bli medlem.
Det är synd att det ska vara så svårt, för annars är ju detta en hemsida i världsklass!

Jag tycker inte dina argument håller rikigt… medlemsnummer och lösenord kan man relativt enkelt få reda på, det spelar ingen roll vilken lokalavdelning man har hamnat i för alla som är inloggade kan skapa en aktivitet och ändra till en annan lokalavdelning här på sidan och man behöver inte logga in för att kunna se vad som händer

Citera
16 October 2009 kl. 12:53
Catarina F
Medlem
Catarina

Tyvärr är facebook en bättre sida än denna, alla kan inte sina medlemsnummer och lösenord, en del har hamnat i fel lokalavdelning, andra kan inte förnya sina medlemskap etc.
På facebook är det superenkelt att bli medlem.
Det är synd att det ska vara så svårt, för annars är ju detta en hemsida i världsklass!

Citera
9 October 2009 kl. 14:59
Emil J
Medlem
Emil

Markus N skrev:

och för oss som inte har eller kommer skaffa facebook då?

Då ringer man och frågar någon som har, jätteenkelt! Eller så övertalar man någon av dem att lägga in det här :)

Citera
9 October 2009 kl. 10:39
Markus N
Medlem
Markus

Catarina F skrev:
På facebook får du meddelanden en vecka i förväg om du är med i tjockisgruppen (så har det varit hittills i alla fall, Anna Lindholm har planerat och det är oxå hon som har skickat ut). Ungdomsgruppen får klara sig själva en hel del denna termin, Emil är ju föräldraledig och jag är upptagen med konfirmander, gospelmässa mm så jag kan inte vara med så många gånger, och Martin har fullt upp efterson det är prästbrist här nu.
På söndag skulle det vara spa- och typ ta hand om varann-kväll med Terese, vill jag minnas…

och för oss som inte har eller kommer skaffa facebook då?

Citera
6 October 2009 kl. 13:56
Catarina F
Medlem
Catarina

“Länk till tjockisgruppen”:http://www.facebook.com/home.php?ref=home#/gro…

Citera
6 October 2009 kl. 13:55
Catarina F
Medlem
Catarina

“Länk till söndagens event”:http://www.facebook.com/home.php?ref=home#/eve…

Citera
6 October 2009 kl. 12:54
Catarina F
Medlem
Catarina

På facebook får du meddelanden en vecka i förväg om du är med i tjockisgruppen (så har det varit hittills i alla fall, Anna Lindholm har planerat och det är oxå hon som har skickat ut). Ungdomsgruppen får klara sig själva en hel del denna termin, Emil är ju föräldraledig och jag är upptagen med konfirmander, gospelmässa mm så jag kan inte vara med så många gånger, och Martin har fullt upp efterson det är prästbrist här nu.
På söndag skulle det vara spa- och typ ta hand om varann-kväll med Terese, vill jag minnas…

Citera
4 October 2009 kl. 22:27
Markus N
Medlem
Markus

varför finns det inget program ute om vad som händer på tjockisgruppen? vad händer nästa Söndag?

Citera
7 May 2009 kl. 10:45
Catarina F
Medlem
Catarina

Nu har jag laggt in ytterligare info om vilka filmer & vilka tider (jag har kopierat alla mail jag fått av Gustaf och klistrat in).

Citera
6 May 2009 kl. 15:24
Catarina F
Medlem
Catarina

Nu har jag skrivit tid (9.30) och anmälningsvillkor (först ut, jag räknar med att Marcus redan är anmäld) på evenemangssidan. Jag meddelar dem jag träffar ikväll, Emil skickar sms till dem han har inprogrammerade, men skicka gärna vidare lite sms till dem ni tror kan vara intresserade.

Citera
6 May 2009 kl. 15:18
Markus N
Medlem
Markus

Catarina F skrev:
Orkar Mariafolket ta sig dit, tror du?

det vet jag inte… men det tror jag

Catarina F skrev:
Jag prövar att skicka ett grupp-sms från jobbdatorn…

det låter bra :D

Citera
6 May 2009 kl. 14:48
Catarina F
Medlem
Catarina

Jag prövar att skicka ett grupp-sms från jobbdatorn…

Citera
6 May 2009 kl. 14:47
Catarina F
Medlem
Catarina

Det tycker jag låter jättebra!

Orkar Mariafolket ta sig dit, tror du? Och hur i all världen ska vi hinna sprida denna information?

Citera
6 May 2009 kl. 14:07
Markus N
Medlem
Markus

Catarina F skrev:
Nu har jag bokat bussen… Vad tycker du/ni? Var ska jag ska hämta upp?

Vi kan ju ta icas parkering så kan de som vill köpa godis å chips innan vi åker :P

Citera
6 May 2009 kl. 13:55
Catarina F
Medlem
Catarina

Nu har jag bokat bussen… Vad tycker du/ni? Var ska jag ska hämta upp?

Citera