Vintermöte 08/09
Forum / Läger & sån't / Vintermöte 08/09
Skriv ett svar | Gå till första inlägget | Starta en ny diskussion
| 3 December 2008 kl. 17:40 | |
|
Adam O Medlem |
Eric H skrev:
Men på den tiden fanns gamla traditionella pappersanmälningslistan hängande i prästgården i jönköping. Så helt plötsligt brukade det rasa in sådär 30 anmälningar på en gång när den stackars församlingsassistenten orkade knappa in alla på datorn. Kanske läge att återinföra nu ikväll i prästgården? |
| Citera | |
| 3 December 2008 kl. 16:58 | |
|
Eric H Medlem |
Maria H skrev:
Inte bara förra året var det så. Även förrförra, förrförrförra och förrförrförrförra…. Men på den tiden fanns gamla traditionella pappersanmälningslistan hängande i prästgården i jönköping. Så helt plötsligt brukade det rasa in sådär 30 anmälningar på en gång när den stackars församlingsassistenten orkade knappa in alla på datorn. |
| Citera | |
| 3 December 2008 kl. 16:36 | |
|
Tobias P Medlem |
klart Vintermötestrummisen måste ha nåt o säga :P haha |
| Citera | |
| 3 December 2008 kl. 16:24 | |
|
Gabriel D Medlem |
Nu har jag hittat hit iaf, inte för att jag har så mkt att säga men ändå =) |
| Citera | |
| 3 December 2008 kl. 15:36 | |
|
Maria H Medlem |
Eric H skrev:
Samma nervositet fanns förra året också, sen ramlade det som sagt in 50 till de sista dagarna. Inte bara förra året var det så. Även förrförra, förrförrförra och förrförrförrförra…. |
| Citera | |
| 3 December 2008 kl. 13:37 | |
|
Tobias P Medlem |
Adam O skrev:
(…) Dessutom är ju 40% av kommittén SKUJisk, då ska väl även 40% av lägerdeltagarna vara det? ;) ja! de e ju så de brukar va liksom! så börja frälsa alla nya och gamla Adam! :D Senast redigerad för mer än 3 år sedan av Tobias P. |
| Citera | |
| 3 December 2008 kl. 13:21 | |
|
Eric H Medlem |
Claus B skrev:
Förmodligen inte, det var ju Star Wars-, inte Star Trek-tema… :P Star Wars, star trek… same shiet imho |
| Citera | |
| 3 December 2008 kl. 13:20 | |
|
Adam O Medlem |
Att SKUJ inte har fler anmälda är ju helt klart katastrof! Men nu när vi har lite extratid kan vi kanske få ihop ett gäng. Dessutom är ju 40% av kommittén SKUJisk, då ska väl även 40% av lägerdeltagarna vara det? ;) |
| Citera | |
| 3 December 2008 kl. 12:16 | |
|
Claus B Medlem |
Eric H skrev:
(…) Det kommer bli kul, och det blir inte ett enda stort trekker-läger just för att det råkar vara Star Wars-tema! (antar jag) Förmodligen inte, det var ju Star Wars-, inte Star Trek-tema… :P Senast redigerad för mer än 3 år sedan av Eric H. |
| Citera | |
| 3 December 2008 kl. 12:12 | |
|
Eric H Medlem |
Gabriel F skrev:
Jo, eller vi vill egentligen inte flytta fram, det blir ingen ultimat situation för vår assistent Jenny på kansliet. Informationen kom ut sent, därav framflyttningen. Vi har gjort fel, det ska inte medlemmarna lida av. Just det här med information och utskick och sådant ska vi försöka bli bättre på. Information och utskick – kan inte annat än le. Alltid detta problem med informationen :P |
| Citera | |
| 3 December 2008 kl. 12:11 | |
|
Eric H Medlem |
Samma nervositet fanns förra året också, sen ramlade det som sagt in 50 till de sista dagarna. Har spenderat dom senaste 6-7 nyåren på vintermöte, och jag längtar verkligen efter årets nyårsläger! Kom igen nu och anmäl er, det kommer bli ballt! Vad har hänt med det gamla flaggskeppet SKUJ? Minns de ljuva åren då vi fullkomligt invaderade Tallnäs med en hel busslast snekokta jönköpingsbor. I år ser det ut att vara lite dåligt med skujjare på anmälningslistan. En grej jag kom att tänka på när jag läste informationen om lägret: Ni som tvekar lite, häng på! Det kommer bli kul, och det blir inte ett enda stort trekker-läger just för att det råkar vara Star Wars-tema! (antar jag) |
| Citera | |
| 3 December 2008 kl. 12:07 | |
|
Gabriel F Avregistrerad |
Emil J skrev:
Det verkar vara mer regel än undantag i dag att man flyttar fram sista anmälningsdatum, är det inte bättre att ha den senare från början då? Jo, eller vi vill egentligen inte flytta fram, det blir ingen ultimat situation för vår assistent Jenny på kansliet. Informationen kom ut sent, därav framflyttningen. Vi har gjort fel, det ska inte medlemmarna lida av. Just det här med information och utskick och sådant ska vi försöka bli bättre på. |
| Citera | |
| 3 December 2008 kl. 11:42 | |
|
Emil J Medlem |
Gabriel F skrev:
Nu är dessutom sista anmälningsdagen framflyttad. Det verkar vara mer regel än undantag i dag att man flyttar fram sista anmälningsdatum, är det inte bättre att ha den senare från början då? |
| Citera | |
| 3 December 2008 kl. 10:27 | |
|
Nu är dessutom sista anmälningsdagen framflyttad. Vi valde att göra så på grund av att informationen kom ut såpass sent.. /Gabriel, ordförande |
| Citera | |
| 3 December 2008 kl. 09:57 | |
|
Emil J Medlem |
Adam O skrev:
HUR KAN DET VARA SÅ FÅ ANMÄLDA!? Kom igen nu! Alla ska med! För att jag inte är med såklart… hmm… eller kanske inte… nåja :) |
| Citera | |
| 3 December 2008 kl. 09:15 | |
|
Maria H skrev:
Det är ju inte säkert. Kan ju vara folk som anmält sig på annat sätt än här på hemsidan. :P Njae, kan det det? Det gick väl inte ut nån papperslapp i år om jag minns rätt. Det är klart, folk kan ha ringt till kansliet och anmält sig… |
| Citera | |
| 3 December 2008 kl. 01:21 | |
|
Maria H Medlem |
Josef F skrev:
Nu är frågan vem som blir sist med anmälan. Nä, frågan är vem som anmäler sig på plats 150 sen 200. ;) |
| Citera | |
| 3 December 2008 kl. 01:20 | |
|
Maria H Medlem |
Johannes G skrev:
Fast Emma är ju fortfarande den hundronde(?) anmälde, hon står ju bara som nummer 99… Det är ju inte säkert. Kan ju vara folk som anmält sig på annat sätt än här på hemsidan. :P |
| Citera | |
| 3 December 2008 kl. 00:19 | |
|
Adam O Medlem |
HUR KAN DET VARA SÅ FÅ ANMÄLDA!? Kom igen nu! Alla ska med! |
| Citera | |
| 2 December 2008 kl. 22:12 | |
|
Johannes G Medlem |
Josef F skrev:
hundrade anmälda Tack! :) |
| Citera | |
| 2 December 2008 kl. 20:52 | |
|
Josef F Medlem |
Johannes G skrev:
Fast Emma är ju fortfarande den hundronde(?) anmälde, hon står ju bara som nummer 99… hundrade anmälda |
| Citera | |
| 2 December 2008 kl. 20:17 | |
|
Tobias P Medlem |
Kan ju meddela att det just nu är 37% killar anmälda! Mer folk fast framförallt fler killar :D |
| Citera | |
| 2 December 2008 kl. 19:55 | |
|
Johannes G Medlem |
Fast Emma är ju fortfarande den hundronde(?) anmälde, hon står ju bara som nummer 99… |
| Citera | |
| 2 December 2008 kl. 19:39 | |
|
Josef F Medlem |
Nu är frågan vem som blir sist med anmälan. |
| Citera | |
| 2 December 2008 kl. 16:52 | |
|
Rasmus W Medlem |
Nu är den 100 anmäld xD |
| Citera | |

Online just nu